Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 2 listopada 2018

[PRZEDPREMIEROWO] Wszystkie nasze obietnice - Colleen Hoover

Tytuł : Wszystkie nasze obietnice 
Tytuł oryginalny : All Your Perfects
Autor : Colleen Hoover 
Wydawnictwo : Otwarte 
Data wydania : 14.11.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

" Idealna miłość. Nieidealni ludzie. Quinn i Graham przysięgali sobie miłość, wierząc, że wspólnie poradzą sobie z wszelkimi przeciwnościami losu. Ma to upamiętniać szkatułka, którą Graham podarował ukochanej w dniu ślubu. Przez kilka następnych lat wzajemne przyrzeczenia stają się źródłem rozczarowań. W życiu małżonków zaczyna królować rutyna, a marzenia o założeniu rodziny stają się nieosiągalne. Oddalający się od siebie Quinn i Graham zaczynają wątpić w sens swojego związku. Przyszłość ich małżeństwa kryje się jednak w śladach z przeszłości zamkniętych w szkatułce – pod sekretami, błędami i niedopowiedzeniami... Historia Quinn i Grahama rozpoczyna się w momencie, gdy oboje rozstają się ze swoimi partnerami. Czy taki los spotka również ich związek? "

Colleen Hoover to dla mnie jedna z lepszych autorek zagranicznych. Przeczytałam już prawie wszystkie jej książki i nie było takiej, która by mi się nie spodobała. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki, która swoją premierę będzie miała już na dniach. „Wszystkie nasze obietnice „to książka opowiadających o problemach głównych bohaterów w ich małżeństwie. 

Ciężko opowiedzieć wam, o czym jest ta książka, aby nie zdradzić za dużo. Quinn i Graham są małżeństwem od kilku lat. Ich życie jest szczęśliwe a oni sami spełniają sie, w małżeństwie. Jednak para zaczyna się od siebie oddalać z dnia na dzień. Quinn bardzo pragnie mieć dziecko, jednak nie może zajść w ciążę przez co zaczyna unikać Grahama. Seks w ich związku nie opiera się na uczuciu, tylko aby zajść w ciążę. Między parą wiszą ciemne chmury. Jednak tajemnicza szkatułka stojąca na strychu może pokazać parze za co się tak pokochali. 

Książka składa się z dwóch czasów. Jeden to zdarzenia, gdy Quinn oraz Graham dopiero się poznają i w jakich okolicznościach, a druga część to czasy, gdy para stara się o dziecko i opowiada o swoich problemach w małżeństwie. „Wszystkie nasze obietnice „to książka, która zmieniła moje postrzeganie Hoover. Nie sądziłam, że autorka postawi na takie zakończenie jednak w pełni ją rozumiem bo chciała pokazać nam realie prawdziwego życia. Ja oczywiście polecam, ale nie nastolatką, a jednak trochę starszym odbiorcą.

"To zabawne, że można być z kimś tak szczęśliwym i kochać go tak bardzo, że pojawia się w człowieku ukryty lęk, którego wcześniej się nie znało. Lęk przed utratą tej osoby. Lęk, że ta osoba będzie cierpieć."


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Hoover i muszę koniecznie te książkę przeczytać :) pozdrawiam i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com
    P. S. Zostaje u ciebie jako obserwator

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość Hoover to nie dla mnie. Próbowałam - czytałam Hopeless, ale jakoś nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zakochałam się w Hopeless i dlatego pokochałam tę autorkę ;)

      Usuń
  3. Widzę że bohaterowie są dojrzalsi, że ta książka Hoover to nie mlodziezowka, ostatnio częściej szukam takich książek więc chetnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki ale coraz bardziej mam ochotę ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również będę wkrótce czytała tę książkę i stawiam jej bardzo wysoko poprzeczkę,
    ponieważ czytam o niej w samych superlatywach. 😊

    OdpowiedzUsuń