Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 18 czerwca 2021

Niegrzeczny manager - Kristen Callihan

 

Tytuł: Niegrzeczny manager

Tytuł oryginalny: Managed

Autor: Kristen Callihan

Cykl: VIP

Tom: 2

Wydawnictwo: Akurat 

Data wydania: 04.11.2020

Liczba stron: 384

Egzemplarz: własny

Gabriel „Scottie“ Scott, manager największego zespołu rockowego na świecie, jest człowiekiem chłodnym i zdystansowanym, który wymaga perfekcjonizmu od wszystkich, również od siebie. W czasie lotu do Londynu poznaje fotografkę, Sophie Darling – dziewczyna siedzi obok niego i działa Scottiemu na nerwy. Doprawdy trudno o większe niedopasowanie niż tych dwoje. Po kilku godzinach dyskusji i innych niespodziewanych zdarzeń rozstają się z wyrazami szacunku i przekonaniem, że już nigdy więcej się nie zobaczą. Gdy okazuje się, że pracodawcą, z którym dziewczyna ma umówione spotkanie, jest właśnie Scottie, a kandydatem na stanowisko oficjalnego fotografa jego zespołu jest panna Darling, oboje przeżywają szok. Mimo że dzieli ich właściwie wszystko, z każdym dniem napięcie między nimi narasta...

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją drugiego tomu serii "VIP" od wspaniałej Kristen Callihan. Jedna z moich ulubionych autorek, odkrytych w tym roku. Jeśli lubicie romanse osadzone w świecie muzyków, to jak najbardziej musicie poznać tę autorkę oraz jej serię. Książki to typowe romanse, jednak ja czytając, bawiłam się przy nich świetnie. Jak najbardziej jestem na TAK i polecam bardzo mocno. 

Gabriel Scott podróżuje samolotem do Londynu, nie przepada za lataniem, dlatego zawsze wynajmuje sobie dwa miejsca obok siebie ani nikt nie widział go w takim stanie. Jednak dochodzi do pewnej pomyłki i jego miejsce jest zajęte przez piękna i rozgadaną Sophie Darling. Przez cały lot kobieta rozmawia i opowiada o sobie Scottiemu. Na końcu ich lotu okazuje się, że Sophie ma rozmowę o pracę w Londynie z nikim innym jak właśnie z mężczyzną, którego poznała w samolocie. 

Książka czyta się dosłownie sama, relacja bohaterów tak bardzo mi się podoba. Jest to książka z humorem i zdarzyło mi się do niej nie raz uśmiechnąć. Kreacja bohaterów na wielki plus, to jak są oni dynamiczni sprawia, że chce się więcej i więcej. Ja jestem zakochana w piórze Kristen i na pewno sięgnę po inne książki, które wydała w Polsce. Już niedługo opowiem wam również o jej najnowszej książce "Na jedną noc" którą mam okazję teraz czytać. 

Babki powinny mieć załączoną instrukcję.(…) Albo, chociaż karteczkę z ostrzeżeniem.


17 komentarzy:

  1. Dużo pozytywnego słyszałam o tej serii i kto wie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jest to książka z humorem. Takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością skuszę się na tę pozycję, powinna mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno najpierw skuszę się na tom pierwszy, czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko sięgam po książki z tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, nie przepadam za tego typu konstrukcją relacji między bohaterami ale może warto jej dać szansę, skoro czyta się sama? 🤔

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł zapowiada przyjemną i ciekawą przygodę czytelniczą, chętnie podsunę go mojej córce pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo zrobię względem siostry, powinna jej przypaść do gustu.

      Usuń
  8. Kreacja bohaterów i humor w książce mogą mnie przekonać do tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w domu tą książkę ale jeszcze jej nie czytałam. Bardzo jestem ciekawa co wymyśliła autorka.

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio też trafiłam na taką książkę, nie dość, że nie wiem kiedy się skończyła to jeszcze bawiłam się przy niej wybornie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wciągające powieści, chociaż muszę przyznać, że ta niestety nie do końca jest w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta książka, ale nie czytałam pierwszego tomu, więc muszę do niego powrócić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie czytać takie historie kiedy pojawią się w nich dodatkowo duża dawka humoru tym lepiej. O tej książce wcześniej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem przekona. Wątpię, że po nią sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam serię w planach i nawet już pierwszy tom czeka na przeczytanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie książki, kiedy lecisz do przodu i w sumie nie wiesz kiedy już się skończyła. Mam dużą ochotę na nią, Tym bardziej, ze znajomośc zaczyna się w tak denerwujący sposób :D najlpeszy materiał na książke. Kinga

    OdpowiedzUsuń