Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 8 września 2015

Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K Rowling

Tytuł : Harry Potter i komnata tajemnic
Tytuł oryginalny : Harry Potter and the Chamber of Secrets
Autor : J.K Rowling
Seria : Harry Potter
Tom : 2
Data wydania : 15 wrzesień 2000
Wydawnictwo : Media Rodzina
Liczba Stron : 368
Cena z okładki : 39,00

" Tym razem Harry będzie musiał się zmierzyć z tajemniczym potworem z komnaty tajemnic na zamku Hogwart. Otworzyć tę komnatę mógł jedynie prawowity dziedzic Slytherina, a wskutek nieszczęśliwego zbiegu okoliczności podejrzenie pada na Harry`ego. W dodatku jeden z najbliższych przyjaciół bohatera znajduje się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Z tego tomu dowiecie się, jaka była przeszłość Hagrida, jakie sekrety skrywa rodzina Malfoya i kto naprawdę wypuścił potwora. "

Drugi tom został już przeczytany i czas na jego recenzję.Jak wiecie mam bzika na punkcie filmów i przyszedł czas na książki. Fabuła drugiego tomu nie odstaje od pierwszego , poznajemy dalsze losy czarodzieja i równie przyjemnie o nich czytamy. 

Harry wraca po wakacjach do szkoły magii i czarodziejstwa.Niestety wakacje nie były takie kolorowe jak by się to każdemu wydawało. Po pierwsze był u swojego wujostwa którzy nie traktują go dobrze. Po drugie żaden z kolegów nie kontaktował się z nim. A po trzecie upierdliwy skrzat Zgredek nie chce pozwolić Potterowi wrócić i utrudnia mu to z całych sił. 

Harry jednak nie poddaje się i gdy wraca do szkoły czekają na niego zagadki do rozwiązania. Mugole są w niebezpieczeństwie wiele osób zostaje zaatakowanych. A na ścianie widnieje napis " Komnata Tajemnic została otwarta , strzeżcie się wrogowie dziedzica " 

Każda kolejna część jest lepsza od poprzedniej. Po przeczytaniu pierwszej części szybko pognałam do empika aby kupić wszystkie pozostałe książki. Żałuje tylko że nie udało mi się dorwać książek w nowej okładce gdyż są bajeczne. Wyczekujcie kolejnych części Harrego Pottera.

 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Mam wielki sentyment do tej części!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Harry'ego poznałam dopiero w tym roku, ale się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń