Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 30 listopada 2015

Sekretnik , czyli przepis na szczęście - Katarzyna Michalak

Tytuł : Sekretnik , czyli przepis na szczęście 
Autor : Katarzyna Michalak 
Data wydania : 2 listopada 2015
Wydawnictwo : Znak Literanova 
Liczba stron : 216
Cena z okładki : 32,90

Willa? Lexus? Książę? A może po prostu dobra praca? 
Wcale nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki, by spełnić swoje marzenia. 
Wystarczy wyobraźnia, odwaga i drobna pomoc Sekretnika.
Była zwyczajną dziewczyną. Gnieździła się w maleńkiej kawalerce i nienawidziła swojej pracy. Pewnego dnia stała się pisarką bestsellerów, kobietą sukcesu, a Sekretnik napisała w swoim wymarzonym domku pod lasem. Kopciuszek? 
Nie! – Drimerka, która zdobyła się na szczerą rozmowę z samą sobą. "



Po tej książce oczekiwałam dużo , chyba odrobinę za dużo .. Cenię sobie autorkę , ale to co nam zaoferowała tym razem naprawdę mija się z celem. Na wstępie mogę powiedzieć , że jeśli chcecie przeczytać ten " Sekretnik " to darujcie sobie zachodu bo naprawdę nie chcecie się tak zrazić do autorki jak ja po przeczytaniu tej książki. 

Nie zaszła do końca tej książki , to trzeba powiedzieć z czystym sumieniem , nie dałam rady. Pod koniec odstawiłam ją na bok i powiedziałam sobie nie ! Jest wiele ciekawszych pozycji do przeczytania. Autorka obiecywała nam książkę z humorem ? dowcipną ? lekką ? przyjemną ?. Ja osoba która naprawdę ceni sobie tą pisarkę , mówię wam , że robię sobie długi odwyk od twórczości tej pani. Autorka podzieliła nam ta książkę na dwie części .... zaszłam do drugiej ale męczyłam się z tą książką naprawdę długo w sumie odkąd ją dostałam!

Zrobicie jak będziecie chcieli , ale mam nadzieje że przed sięgnięciem po książkę zastanowicie się czy tak jak u mnie nie odbije się to na waszym zdaniu co do twórczości autorki. 

Za możliwość przeczytania tej książki dziękuje ...

 





1 komentarz:

  1. Słyszałam o tej książce, ale nie czytałam. Jakoś tak o niej mi się zapomniało i na razie nie wrócę do niej zbyt szybko ;) Muszę najpierw przeczytać pozostałe książki ;)

    OdpowiedzUsuń