Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 22 grudnia 2015

Nie dajesz mi spać - Alice Clayton

Tytuł : Nie dajesz mi spać
Tytuł oryginalny : Wallbanger
Autor : Alice Clayton
Seria : Nie dajesz mi spać
Tom : 1
Data wydania : 24 września 2014
Wydawnictwo : Pascal
Liczba stron : 400
Cena z okładki : 34,90


" Zabawna, pikantna i romantyczna historia pewnej znajomości.
Caroline, właścicielka kota i projektantka wnętrz, właśnie wprowadziła się do fantastycznego mieszkania w San Francisco. Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie Simon – jej nowy sąsiad – i jego nocne zwyczaje…
Kiedy erotyczne przygody Simona kolejny raz wyrwały Caroline ze snu, miarka się przebrała. Dziewczyna zaczęła szczerze nie cierpieć mężczyzny zza ściany, a zabójczo przystojny sąsiad nic sobie z tego nie robił. Gdy przypadkiem się spotykają, dla dobra wspólnych znajomych zawierają pokój. Ale czy uda im się go utrzymać? Czy w końcu zauważą, że między nimi aż iskrzy?

„Współczesny klasyk. Bardzo śmieszny, a bohaterzy – intrygujący” – Jennifer Probst

Romans z pieprzykiem, który czytasz z uśmiechem na twarzy i dobrze się bawisz! " 


Wiele słyszałam , o tej książce ... Od roku mam ją już w planach przeczytać , ale dopiero po takim czasie zabrałam się za nią. Wiele moich znajomych mi ją polecało , kilkoro mówiło , że nie jest warta uwagi. No cóż tak jak zawsze postanowiłam przekonać się tego na własnej skórze. 

W książce poznajemy Caroline dziewczynę która jest wesoła , towarzyska ale utraciła coś co jest dla niej bardzo ważne swoje O. Obwinia za to pewnego chłopaka z pizzerii przez którego jak twierdzi jej O odeszło i już nie wróciło. Czy w końcu odnajdzie swoje O ? 

Kobieta przeprowadza się do nowego mieszkania , pełna nadziei. Niestety jej radość nie trwa długo , gdyż każdej nocy jej hałaśliwy sąsiad , uprawia głośny seks co noc i  to z nową partnerką. Przez co Caroline nie potrafi spać w nocy. Jest zażenowana i wściekła. 

Gdy poznaje tajemniczego Simona , postanawia dla dobra przyjaciół zejść ze ścieżki wojennej i od tej pory ma nowego przyjaciela , sąsiada za ściany. Dochodzą do pewnych kompromisów przez co nie wchodzą sobie w drogę. Ale zaczyna coś się miedzy nimi dziać. Wspólne kolacje , spanie w jednym łóżku ? Czy to coś znaczy ?

Wspólny wyjazd do Hiszpanii ... czy to coś znaczy ? Czy wielkie szczęśliwe O w końcu powróci ? Czy tych dwoje w końcu zrozumie , że się kochają , czy nadal będą uciekać od tego uczucia i ukrywać je za przyjaźnią ?

Żeby się tego dowiedzieć , musicie zaczytać się w tej książce. Nie da się odejść od niej samemu , jak to powiedział mój facet wpadłam w książkowy trans. Ale to tylko dla tego , że ta książka się czyta sama. Już nie mogę się doczekać jak zaczytam się w drugiej części i mam nadzieje , że mnie nie zawiedzie. 






1 komentarz:

  1. Obecnie przerzuciłam się na takie książki, więc z chęcią poznam również tę serię :D Mimo, że trochę schematycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń