Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 30 grudnia 2015

Z tobą się nie nudzę - Alice Clayton

Tytuł : Z Tobą się nie nudzę
Tytuł oryginalny : Rusty Nailed
Autor : Alice Clayton
Seria : Nie dajesz mi spać
Tom : 2
Data wydania : 18 marca 2015
Wydawnictwo : Pascal


" Caroline i Simon są razem bardzo szczęśliwi. Prowadzą życie pełne ciekawych zleceń, przygód, miłości i seksu. Jednak po szkolnym zjeździe mężczyzna przewartościowuje życie i postanawia się ustatkować.
Jak zareaguje na to jego ukochana?

Zabawna powieść o dwojgu ludzi, którzy poznali się dzięki jego erotycznym ekscesom! "




Święta minęły a ja wróciłam od rodziny i mam chwilę aby coś do was napisać. Książka była ze mną u rodziny i przeczytałam ją podajże w pierwszy dzień świąt. Ale czy zachwyciła mnie ? Nie była zła , ale nie należy również do takich książek do których chciałabym wrócić. 

Lubiłam Caroline i Simona w pierwszej części , dużo się w niej działo , czytało ją się bardzo szybko i przyjemnie. Nie nudziła czytelnika i nie było w niej za dużo sielanki. I właśnie czegoś takiego spodziewałam się po nich w drugim tomie. Niestety autorka postawiła , na życie rodzinne co w ogóle nie przypadło mi do gustu. Nie twierdzę , że książka była zła , ale czytało mi się ją dużo ciężej mimo , że była to lekka książka. 

Cała książka kręciła się w kółko pracy , mieszkania , seksu. Nie było wyjazdów nie było spontaniczności. Wspólne mieszkanie i problemy. Chodź tytuł książki brzmi " Z tobą się nie nudzę " to ja niestety się nudziłam i to bardzo. Aż do końca książki myślałam , że może jednak coś się wydarzy , ale nie !

Mam nadzieje , że trzecia część będzie w porządku , chociaż nie polubiłam się z Viv. Ale zobaczymy ;)




1 komentarz:

  1. Taka poczytajka na raz? Powinni dawać na niektórych okładkach powinni pisać, że to książka na jeden raz ;)

    OdpowiedzUsuń