Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 24 maja 2016

Moje serce należy do ciebie - Allesio Puleo

Tytuł :  Moje serce należy do ciebie 
Tytuł oryginalny : Il mio cuore ti appartiene 
Autor : Allesio Puleo
Data wydania : 11 maja 2016
Wydawnictwo : Warszawskie wydawnictwo Literackie Muza SA
Liczba stron : 384 



" Historia młodzieńczej miłości w bardzo romantycznym wydaniu, rozgrywająca się jednak we współczesnych i bliskich życia realiach.
Przedmowę do książki napisał popularny autor Federico Moccia.

W klasie 18-letniego Alexa pojawia się nowa uczennica, Ylenia. Chłopak postanawia zwrócić na siebie jej uwagę. Ale Ylenia skrywa tajemnicę i postanawia trzymać chłopaka na dystans. W końcu jednak nie jest w stanie przeciwstawić się uczuciu. Alex jest pewien, że nic ich nie rozłączy, dopóki się nie dowiaduje, że dziewczyna cierpi na ciężką i nieuleczalną wadę serca. Jej jedyną szansą jest przeszczep. W dniu egzaminu maturalnego Alex odbiera telefon ze szpitala z informacją, że Ylenia jest umierająca. Wybiega zrozpaczony na ulicę... "

18 letnia dziewczyna, która powinna garściami brać z życia, musi zmagać się z wad a serca gdzie jedyną nadzieją jest przeszczep. Rodzina przenosi się do Włoch gdzie możliwość przeszczepu ma być większa i szybsza. Ylenia zakochuje się w Alexie niestety nie chce dopuścić nikogo do siebie gdyż wie , że może umrzeć i nie chce myśleć , że zostawi osoby na których jej zależy. Alex nie wie że dziewczyna jest chora czy wytrwa próbę czasu , i zostanie przy swojej miłości. 

Dawno nie czytałam tak dobrej i wzruszającej powieści. Nie przepadam za takimi romansami ale ten naprawdę mnie urzekł. Trzeba to powiedzieć głośno bo dobre nowiny trzeba głosić. KSIĄŻKA boje na głowę i nie można przejść obok niej tak po prostu. Ja nie mogłam przestać myśleć o tej książce nawet po tym jak skończyłam czytać i odstawiłam swój egzemplarz na półkę. Na pewno to będzie książka do której będę często wracać. 

Za możliwość przeczytania dziękuje wydawnictwu.



1 komentarz:

  1. Czytałam:) Fajna powieść, lekka, ale zdecydowanie z przesłaniem:)

    OdpowiedzUsuń