Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 8 maja 2016

[PRZEDPREMIEROWO] To skomplikowane.Julie - Jessica Park

Tytuł : To skomplikowane Julie
Tytuł oryginalny : Flat-Out-Matt
Autor : Jessica Park
Data wydania : 11 maja 2016
Wydawnictwo : OMGBook
Liczba stron : 320
Cena z okładki : 34,90


" Matt jest wysoki, ciemne blond włosy opadają mu na oczy. Nosi koszulkę z napisem: „Nietzsche to mój ziom”. Julie bardzo go lubi.
Jest jeszcze Finn. Nigdy go nie spotkała… Ale to za nim szaleje.

Skomplikowane? Dziwne? Nie da się ukryć!

W domu Watkinsów zdecydowanie coś nie gra. Rodzice są mili, ale jakby nieobecni. Matt jest piekielnie zdolnym studentem matematyki, ale nawet kabelek USB nawiązuje kontakty łatwiej niż on. Celeste wyraźnie odstaje od rówieśników i ma pewien baaardzo dziwny zwyczaj…

Jest jeszcze najstarszy brat, Finn: zabawny, mądry, wrażliwy, otwarty… Tylko że kompletnie nieosiągalny. Można z nim pogadać tylko na czacie. 

Julie, która właśnie zaczęła studia, zamieszkuje właśnie z nimi. Nie przypuszcza, że stanie się kimś ważnym dla rodziny Watkinsów. I że to będzie aż tak skomplikowane. 

Jessica Park, bestsellerowa autorka „New York Timesa”. Kiedy nie pisze, pasjami przegląda Facebooka i wymyśla nowe sposoby na pyszne frappuccino. "

Mało kiedy przychodzę do was z książkami które nie miały jeszcze swojej premiery. Gdyż mało kiedy mam czas sięgnąć po książkę która jeszcze nie wyszła. Ale gdy tak się już stanie to bardzo mocno cieszę się z tego faktu, że udało mi się. 

Książka taka typowa , młodzieżowa. Można pokusić się o stwierdzenie , że przewidywalna historia miłosna gdzie od pierwszych stron znamy zakończenie. Ja w czasie czytania byłam prawie pewna , że na końcu Finn przyjedzie na białym koniu i porwie swoją ukochaną w ramiona. Jakie było moje zaskoczenie , gdy autorka zmieniła bieg historii o 180 stopni. I dopiero wtedy zaczęłam się zastanawiać , czy faktycznie gdzieś były sygnały na taki zbieg okoliczności. 

W książce poznajemy Julie która przyjeżdża do Bostonu , gdzie ma mieć własne mieszkanie , zacząć studia i wieść życie typowej nastolatki. Jednak nie wszystko idzie po jej myśli i zamiast w swoim własnym przytulnym mieszkaniu , jest zmuszona zatrzymać się u znajomej matki ze studiów która ma trójkę dzieci. Z perspektywy można powiedzieć , że typowy szczęśliwy dom. Jednak skrywa w sobie wiele tajemnic na pozór normalna rodzina , wcale nie jest do końca taka jaką ją postrzegamy. 

Książka wciąga już od pierwszych stron. Na tyle ,że nie miałam ochoty jej odłożyć i pochłonęłam ją w dosłownie 4 godzinki. Komu poleciłabym tą książkę , i tutaj mam dylemat gdyż jestem już raczej ze starszej młodzieży a jednak powieść bardzo przypadła mi do gustu i chętnie przeczytałabym jeszcze nie jedną książkę tej autorki. Myślę , że polecam tą książkę osobą które skończyły przynajmniej 15 lat gdyż jak na młodzieżówkę trzeba jednak się przy niej trochę wysilić. 

Za możliwość przeczytania dziękuje wydawnictwu !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz