Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 28 kwietnia 2016

Magia spojrzenia - Bobbi Brown

Tytuł : Magia Spojrzenia
Tytuł oryginalny : Everything Eyes
Autor : Bobbi Brown
Data wydania : 06 października 2014
Wydawnictwo : Galaktyka
Liczba stron : 120
Cena z okładki : 34,90

" Podkreśl swoje oczy zgodnie z profesjonalnymi wskazówkami Bobbi Brown! Kiedy chcesz, aby twoje oczy wyglądały pięknie ważne są nie tylko kosmetyki, jakie zastosujesz, ale też odpowiednie narzędzia i techniki aplikacji. Od czego zacząć?

Światowej sławy makijażystka – Bobbi Brown w tym obowiązkowym minipodręczniku pokaże ci jak wykonać idealny makijaż oczu. Odkryj jaki makijaż pasuje do kształtu i koloru twoich oczu. Dzięki instrukcjom, „krok po kroku” dowiesz się jak pomalować oczy w stylu nude czy smoky eyes, wykonać połyskujący makijaż oraz taki, który sprawdzi się zarówno rano jak i wieczorem. A to jeszcze nie koniec. Znana z noszenia charakterystycznych okularów Bobbi doradza jakie oprawki wybrać w zależności od kształtu twarzy i odcienia cery, a także jaki makijaż do nich pasuje.

Ta pełna inspirujących zdjęć i szczegółowych wskazówek książka stanie się twoim przewodnikiem po świecie makijażu oczu.

Bobbi Brown to światowej sławy makijażystka, autorka bestsellerowych książek, twórczyni marki Bobbi Brown Cosmetics oraz własnej linii okularów – Bobbi Brown Eyewear. Jej kosmetyki do makijażu i pielęgnacji sprzedawane są na całym świecie. "
Jak poprzednią książkę Bobbi Brown polecałam raczej osobą które już co nie co wiedzą o makijażu tak tą książkę polecam również osobą które o malowaniu się nie mają zielonego pojęcia. 

Podoba mi się , że każdy w tej książce znajdzie coś dla siebie nawet amator w dziedzinie makijażu zrozumie o czym mowa i jak to się robi. Piękne zdjęcia które idealnie pokazują makijaż i jak go wykonać. Bardzo mi się podoba , że wszystko jest pokazane krok po kroku. 

Muszę szczerze powiedzieć , że nawet ja nauczyłam się czegoś nowego z czego się ogromnie cieszę. Kiedyś myślałam , że takie książki to strata czasu , ale teraz myślę , że każda miłośniczka nawet minimalistycznego makijażu powinna zapoznać  się właśnie z tą pozycją. 


2 komentarze:

  1. Zazwyczaj używam tylko eyeliner'a a cieniami nie umiem się malować. Ta książka mogłaby mi pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o makijaż, także chętnie bym przestudiowała tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń