Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 17 kwietnia 2016

Dziedzictwo - C.J.Daugherty

Tytuł : Dziedzictwo
Tytuł oryginalny : Night School : Legacy
Autor : C.J.Daugherty
Seria : Wybrani
Tom : 2
Data wydania : 25 września 2013
Wydawnictwo : Otwarte
Liczba stron : 440
Cena z okładki : 34,90


" Zimne kalkulacje i porywy serca.Wielka polityka i szkolne troski.

Drugi tom bestsellerowej sagi Wybrani zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.

Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela? "

Drugi tom serii Wybranych naprawdę przypadł mi do gustu. Początek był nieco nudnawy i ciężko było mi się wdrążyć ale gdy już to się stało pochłonęłam powieść błyskawicznie. Autorka znowu mnie nie zawiodła a nawet jeszcze bardziej zainteresowała i zachęciła do sięgnięcia po trzeci tom swoją drogą już wszystkie książki z tej serii spoczywają na mojej biblioteczce i czekają na swoją kolej. 

Allie wydaje się , że wyjaśniła już wszystkie zagadki ale niestety myli się. Widzi że Nathaniel zrobi wszystko aby do niej dotrzeć nawet za cenę śmierci jej przyjaciół. Gdy ginie Jo a Allie o mało nie została porwana i cudem uciekła z życiem. Dziewczyna zdaje sobie sprawę że Nocna Szkoła i Cimmeria to wcale nie jest do końca takie bezpieczne miejsce jakim się wydaje. 

Książka naprawdę dobrze napisana zresztą tak jak i jej poprzedniczka. Autorka dała radę i wymyśliła bardzo ciekawe zakończenie. Wszystko mam nadzieje rozwiąże się już niebawem w trzecim tomie Wybranych. 


1 komentarz: