Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 21 października 2016

Serce ze szkła - Kathrin Lange

Tytuł : Serce ze szkła 
Tytuł oryginalny : Herz aus Glas
Autor : Kathrin Lange 
Cykl : Serce ze szkła 
Tom : 1
Wydawnictwo : Muza 
Data wydania : 23 wrzesień 2015 
Liczba stron : 448
Egzemplarz :  własny 

Juli nie jest szczególnie zachwycona, gdy ojciec prosi ją, by spędziła zimową przerwę świąteczną na wyspie Martha’s Vineyard. Jej zadaniem ma być rozweselenie Davida, syna pracodawcy ojca Juli, którego narzeczona niedawno zginęła, spadając z klifu. Po przybyciu na wyspę odczuwa budzącą grozę aurę domu i spotyka zamkniętego w sobie Davida. Mimo że przystojny chłopak traktuje Juli chłodno, ona jest nim coraz bardziej zafascynowana. Wkrótce dziewczyna odkrywa, że wiele kobiet na wyspie zginęło tragiczną śmiercią, a wszystko podobno za sprawą dziewiętnastowiecznej klątwy, od wielu lat skłaniającej młode kobiety do rzucenia się z urwiska w morską otchłań. Wkrótce Juli zaczyna słyszeć głosy i przestaje rozróżniać, co jest prawdą, a co iluzją. Kiedy zakocha się w Davidzie, znajdzie się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. " 

„ Serce ze szkła „ to pierwszy tom serii mrocznej z nutką klątwy w tle, jak i duchami. Autorkę zainspirowała książka Daphne de Naurier „ Rebeka ". A że ja ostatnio mam ,chęć na nic innego jak młodzieżówki to nie mogłam ,przejść obok tej pozycji.

Uśmiechnął się przy tym tak, że potłuczone szkło wypełniające moją pierś w jednej chwili ułożyło się na powrót w serce.

Julia zostaje zmuszona przez swojego ojca-pisarza do wyjazdu na wyspę Martha's Vineyard. Dziewczyna nie jest zadowolona miała spędzić super imprezę sylwestrową w gronie swoich najbliższych przyjaciół. Jak później się okazuje dziewczyna wyjeżdza, aby dotrzymać towarzystwo Dawidowi Bellowi, chłopakowi, który po starcie swojej ukochanej jest zrozpaczony. Na wyspie zaczynają dziać się niezrozumiałe rzeczy. Coraz więcej wypadków i do tego klątwa, a również i duchy.

W jego oczach dostrzegłam ten specjalny błysk, na który już na samym początku zwróciłam uwagę. Zupełnie jakby stał nad przepaścią, jedną nogą już za krawędzią, i cieszył się, że zaraz runie w dół.

Książka nie jest wybitna, ale czyta się ją bardzo przyjemnie, przez co chce się sięgnąć po kolejny tom. Jedyne co bym zmieniła w tej książce to okładka według mnie różowy kolor tutaj w ogóle nie pasuje a sama okładka jest po prostu okropna. Co do samej fabuły to podoba mi się pomysł autorki i świat, jaki stworzyła. Nie mogę się doczekać aż przeczytam kolejny tom i znowu zacznę przeżywać dziwne rzeczy razem z głównymi bohaterami. 

Serce ze szkła. Rany, to byłby świetny tytuł książki!

Mam nadzieje, że autorka zaskoczy mnie przy kolejny tomie i z tego, co się orientuje niedawno wyszedł 3 tom i ostatni tej serii, który już do mnie jedzie mam nadzieje, że mnie zadziwią i ta seria stanie się kolejną fajną serią młodzieżową na mojej półce. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz