Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 5 października 2016

Żyj szybko , kochaj głęboko - Samantha Young

Tytuł : Żyj szybko , kochaj głęboko 
Tytuł oryginalny : Into the Deep 
Autor : Samantha Young 
Seria : Into the Deep 
Tom : 1
Wydawnictwo : Burda Książki 
Data wydania : 15 września 2016
Liczba stron : 356
Egzemplarz : recenzencki 

" Czy można przyjaźnić się z kimś, kto był miłością twojego życia?
Ona była najfajniejszą dziewczyną w mieście, on właśnie się sprowadził z rodzicami i szybko zdążył złamać niejedno serce.
Charley i Jake. Zakochali się w sobie niemal od pierwszego wejrzenia. Byli dla siebie stworzeni, snuli wielkie plany. Aż do tamtego feralnego dnia...
Na urodzinowym przyjęciu byłego chłopaka Charley dochodzi do tragedii. Niektórzy zrzucają winę na Jake'a. Po tym zdarzeniu chłopak zrywa związek i razem z rodziną wyjeżdża na zawsze z miasta.
Dała mu wszystko, każdą cząstkę siebie. A on... od niej odszedł.
Przez kolejne cztery lata Charley stara się zapomnieć o Jake'u, ale los postanawia z niej zażartować. Dziewczyna wyjeżdża na studia do Szkocji, a tam na imprezie trafia na Jake'a i jego dziewczynę. Zranione serce daje znać o sobie z ogromną siłą. Mimo że Charley stara się unikać dawnego ukochanego jak ognia, on cały czas próbuje się do niej zbliżyć.
Ale czy można zaufać komuś, kto wcześniej tak bardzo zranił?
Żyj szybko, kochaj głęboko to książka o miłości niewinnej i szalonej. Takiej, o której się marzy i tak naprawdę nigdy nie zapomina. "

Widziałam wiele książek Pani Samanthy Young ale nigdy po nie jakoś nie sięgałam. Ostatnio mam wielką ochotę na książki młodzieżowe z nutką romansu i właśnie tego oczekiwałam. Nie zawiodłam się i mam ochotę sięgnąć po więcej książek tej autorki.

- A ty jesteś tajemniczym nowym. 
- Jake.
- Charley.
- Wiem. Jesteś sławna. Supermenka.

Charley Redford kobieta która wiele przeszła , została potwornie zraniona przez nikogo innego jak Jocoba Caplina. Wiele się stało i wiele się wydarzy. Wydarzenia sprzed 4 lat powracają a kobieta spotyka swoją pierwszą i jedyną miłość. Niestety ich relacja okazuje się o wiele bardziej skomplikowana niż byśmy chcieli. Jacob jest w związku , ale nie czuje tego co czuł do Charley. Za wszelką cenę chce jednak aby ich przyjaźń przetrwała. Czy im się uda ? Czy przyjaźń przetrwa ? 

Zanurz tego chłopaka w zimnym jeziorze, a zamieni je w gorące źródło.


Książka bardzo mnie urzekła. Od razu polubiłam się z bohaterami i nie miałam swoich ulubieńców bo każdego z osobna ceniłam i poniekąd się z nimi zaprzyjaźniłam. Widziałam , że autorka napisała kolejne książki z tej serii i jestem bardzo ciekawa jak rozwinęła się dalsza historia. 

-W Lanton zdarza się dużo napadów, prawda?
- Tylko wtedy, gdy niewiele się dzieje. Lubię trochę potrząsnąć miastem.
Jakie odrzucił głowę do tyłu i roześmiał się, a w jego oczach pojawiły się błyski.
-Kominiarka i tak dalej?
Zaprzeczyłam.
-Opaska na oczach, banan i czarny worek na śmieci.
-Pozwól, że zgadnę.- Zachichotał. - Banan ma trojakie zastosowanie: jako pistolet, jako przekąska w celu nabrania energii, wreszcie jako śliska skórka to doskonałe narzędzie ucieczki.
Otworzyłam szeroko oczy, udając zaskoczenie.
-Stary, widzę, że chwytasz, o co chodzi. Chcesz napadać ze mną?

Polecam z całego serca jeśli lubicie książki młodzieżowe z mocnym wątkiem miłosnym który jest na pierwszym miejscu. Problemy nastolatków są mocno zarysowane ale niestety autorka bardziej skupiła się na romansie niż na problemach przez co książka wypada odrobinę gorzej niż inne tego typu powieści. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz