Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 2 sierpnia 2017

Nie zapomnij mnie - Anna Bellon

Tytuł : Nie zapo.mnij mnie 
Autor : Anna Bellon 
Cykl : The Last Regret 
Tom : 2
Wydawnictwo : OMGBooks
Data wydania : 19.07.2017
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

" The Last Regret są na szczycie: wyprzedana trasa koncertowa, nominacje do Grammy, uwielbienie fanów, świetna zabawa z paczką najlepszych przyjaciół.Ale Ollie nie jest tak naprawdę szczęśliwy: ma apartament, którego nie może nazwać domem i dziewczynę, która nie jest jego wielką miłością. Bo Ollie nie zapomniał o Ninie, pierwszej i jedynej, którą naprawdę kochał. Którą chciał mieć w sercu na zawsze. I która zniknęła z jego życia.
Aż do dziś...
Dlaczego Nina odeszła bez słowa? Czy kiedykolwiek kochała Olivera? I dlaczego skrywana przez nią tajemnica nieodwracalnie zmieni życie Oliego? "

Na moim blogu ukazała się recenzja pierwszego tomu „ Uratuj mnie „ o książce było naprawdę głośno. Autorka zyskała naprawdę wielką rzeszę fanów. Niedawno na rynku ukazała się kolejna książka z serii The Last Regret Nie zapomnij mnie  to jeszcze lepsza wersja swojej poprzedniej części.

Oliver to chłopak, który naprawdę od samego początku wzbudził moją sympatię. Chłopak z trudną przeszłością wychował się w domu dziecka, dopóki nie znalazł rodziny zastępczej. Teraz jest gitarzystą w naprawdę dobrze prosperującym zespole rockowym. Jednak chłopak nie jest szczęśliwy. Jego pierwsza i ostatnia miłość, opuściła go parę lat temu bez żadnego uprzedzenia. Wyprowadziła się i chłopak nie wie,gdzie jest i co się z nią dzieje. Jednak pewnego dnia Oliver dowiaduje się, że Nina wróciła. Jednak kobieta cały czas okłamuje chłopaka. 

Nina to osoba, która kompletnie nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się fakt, tego w jak ważnej sprawie oszukiwała Olliego. Ile przez nią musiał wycierpieć. Rozumiem natomiast, że dziewczyna nie miała szczęśliwego dzieciństwa i w jakimś stopniu wyjechała, aby chronić chłopaka. To przemawia na jej korzyść. Miło było spotkać bohaterów pierwszego tomu. 

A przeszłość miała to do siebie, że lubiła się o człowieka upominać właśnie wtedy, kiedy ten chciał ją puścić wolno.

„Nie zapomnij mnie „to książka o straconej miłości. O cierpieniu i tęsknocie. Jest to również historia bardzo lekka w odbiorze, mimo że porusza ciężki. Miło było również spotkać bohaterów poprzedniego tomu i śledzić ich historię. Nie jest to na pewno literatura wysokich lotów, ale na rozluźnienie po ciężkim dniu w pracy, sprawdza się idealnie. Jeśli tak jak ja lubicie,książki młodzieżowe to polecam, bo seria warta poznania. 


Tworzenie muzyki było uzależniające jak narkotyk. Uderzało do głowy niczym działka kokainy. Pierwszy raz jest niewinny, ale każdy kolejny sprawia, że nie możesz już bez tego oddychać. Nie możesz myśleć. Nie możesz jeść. Nie możesz spać, bo twój świat bez muzyki wydaje się niekompletny. Życie staje się niekończącą piosenką. Niekończącą się aż do dnia twojej śmierci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz