Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 18 kwietnia 2018

Moje miejsce na ziemi - J. Daniels

Tytuł : Moje miejsce na ziemi 
Tytuł oryginalny : Where I Belong 
Autor : J. Daniels 
Cykl : Alabama Summer 
Tom : 1 
Wydawnictwo : Edipresse Książki 
Data wydania : 31.01.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

" Gdy Mia Corelli wraca na lato do Alabamy, żeby spędzić je z Tessą, najlepszą przyjaciółką z dzieciństwa, jedyną rzeczą, jakiej się obawia, jest spotkanie z bratem przyjaciółki, Benjaminem Kelly, największym dupkiem we wszechświecie. Mia nienawidzi go z całego serca i nie chce go już więcej oglądać. Przed wyjazdem postanawia oddać dziewictwo pierwszemu lepszemu mężczyźnie i przez przypadek, zupełnie nieświadomie, oddaje je właśnie Benjaminowi.Ben nie może zapomnieć o dziewczynie, z którą spędził noc, i jest przekonany, że już nigdy jej nie spotka - aż do następnego popołudnia, gdy widzi ją na leżaku, opalającą się z jego siostrą. Mia chce go nienawidzić, chociaż nie potrafi o nim zapomnieć. Ben chce udowodnić, że nie jest już tym samym okrutnym chłopakiem sprzed kilku lat.
Co się stanie, gdy osoba, o której istnieniu chce się zapomnieć, staje się osobą, bez której nie można żyć? "

Za autorką nie miałam okazji się jeszcze poznać. Oczywiście posiadam jej poprzednią serię na półce, jednak jeszcze nie miałam czasu po nią sięgnąć i ją przeczytać. Dlatego, gdy wydawnictwo Edipresse wydało jej nową serię, postanowiłam zobaczyć, co w trawie piszczy i samemu przekonać się, czy styl autorki jest wart poznania. 

Mia Corelli w dzieciństwie wyjechała z Alabamy. Jednak po wielu latach kobieta postanowiła wrócić i spędzić wakacje ze swoją najbliższą przyjaciółką Tessą. Kobieta jednak obawia się przyjazdu do Alabamy. Nie chce zostawiać swojej chorej matki samej z ciotką, jednak to nie jest jedyny powód. Nie chce również spotkać swojego prześladowcy z dzieciństwa brata Tessy, Benem. 

W drodze do Alabamy dziewczyna zatrzymuje się w barze, gdzie poznaje przystojnego mężczyznę, z którym spędza noc. Jakie jest jej zaskoczenie, gdy spotyka swojego kochanka w Alabamie i dowiaduje się kim, on tak naprawdę jest. Czy dziewczyna dopuści swoje uczucia do głosu ?

Autorka wymyśliła naprawdę ciekawy pomysł na fabułę. I naprawdę go wykorzystała, jednak w książce zabrakło mi czego istotnego. Oczywiście nie mówię, że książka była zła, bo naprawdę mi się podobała i planuje przeczytać wszystkie tomy, jakie wyjdą. Mam nadzieje jednak, że autorka świetnie poradzi sobie z kolejnymi tomami. Co trzeba powiedzieć na wstępie. Każda książka z tej serii będzie opowiadać historię kogoś nowego. Oczywiście, gdy czytamy książki, po kolei to zauważmy, że są one ze sobą ściśle powiązane. Ja już nie mogę się doczekać, aż opowiem wam o kolejnym tomie z tej serii. 



Nigdy nie mów kobiecie, że nie może tego zrobić, ponieważ my umrzemy przynajmniej, próbując zrobić tę rzecz, którą jesteś tak pewien, że nie zrobimy. Myślę, że kobieca rasa jest całkowicie uparta. Może to wada projektu, ale co tam. Jestem tutaj, aby udowodnić swój punkt widzenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz