Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 20 kwietnia 2018

Siostrzyczka - Sue Fortin

Tytuł : Siostrzyczka 
Tytuł oryginalny : Sister, Sister
Autor : Sue Fortin 
Wydawnictwo : HarperCollins Polska
Data wydania : 15.02.2018
Liczba stron : 336
Egzemplarz : recenzencki 

" Gdy ojciec wyjechał z moją siostrą na wakacje, przeczuwałam, że nigdy więcej ich nie zobaczę. Tata dawno chciał odejść od mamy i rozpocząć nowe życie. Ale nagle, po wielu latach poszukiwań, zdarzył się cud. Alice, teraz już dorosła kobieta, nie tylko nas odnalazła, ale też postanowiła odwiedzić i spędzić z nami trochę czasu. Matka przyjęła ją z otwartymi ramionami, ja, zamiast radości, odczuwałam dziwny niepokój. Czy to naprawdę moja siostra, czy zręczna manipulatorka, która próbuje ukraść moje życie? Czy jestem o nią zazdrosna i dlatego zbyt podejrzliwa? A może popadam w paranoję? "

Dzisiaj pora na recenzję książki, którą aż wstyd się przyznać dostałam od wydawnictwa jeszcze w lutym. Wiem, że to aż dwa miesiące, ale po prostu nie miałam czasu wcześniej napisać ani słowa i dodawałam wam recenzje, które miałam przygotowane już wcześniej. Jednak dzisiaj powracam i mam nadzieje, że nowe recenzje również przypadną wam do gustu.

Clare to młoda prawniczka oraz matka dwójki dzieci. Jednak w dzieciństwie Clare miała siostrę Alice, która została zabrana przez ojca i nigdy nie wróciła. Młoda prawniczka ani jej matka nigdy nie poradziły sobie z tym zniknięciem. Jednak pewnego dnia w domu pojawia się Alice i pragnie nawiązać nowy kontakt ze swoją najbliższą rodziną. Clare widzi jednak, że z kobietą jest coś nie tak. I robi wszystko, aby zabrać jej osobowość. Jednak czy aby na pewno? A może Clare popadła w paranoję ?

„Siostrzyczka „to naprawdę dobra powieść z gatunku thrillera psychologicznego. Na początku lektury ciężko było mi się wgryźć w fabułę, jednak po chwili już nie mogłam się oderwać. Autorka naprawdę świetnie poradziła sobie z charakteryzacją bohaterek. Pokazuje ich psychologiczny zarys i możemy na własne oczy widzieć, jak zmieniają się zachowania Clare. Teraz mogę śmiało powiedzieć, że jeśli autorka wyda jeszcze jakąś powieść, to znajdzie się ona w moich planach do przeczytania.


"Chciałam dosięgnąć stopami chmur."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz