Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 13 czerwca 2019

Until Nico - Aurora Rose Reynolds

Tytuł: Until Nico
Tytuł oryginalny: Until Nico
Autor: Aurora Rose Reynolds
Cykl: Until
Tom: 4
Wydawnictwo: Editio
Data wydania: 02.10.2018
Liczba stron: 216
Egzemplarz: recenzencki

"Gdyby nie zgubiony telefon, Sophie Grates nigdy nie poznałaby Nica Maysona. Chłopak mógł wzbudzać lęk umięśnioną, wysportowaną sylwetką i licznymi tatuażami. Natomiast skromna, nieco nieśmiała, pracowita i bardzo poukładana Sophie zupełnie do niego nie pasowała. Była cichą szkolną bibliotekarką o trudnej przeszłości, podkochującą się w filmowym gwiazdorze i marzącą tylko o spokojnym życiu. Gdy pojawił się Nico, mroczny łowca nagród, który zwrócił jej telefon i za chwilę skradł jej serce, jej uporządkowany świat stanął do góry nogami."

Książki z serii "Until" są naprawdę bardzo cieniutkie. Każda z części nie miała więcej niż 300 stron. Jednak to jest zaleta tych książek, ponieważ, autorka w tak niewielkiej książce potrafi zamknąć świetnie napisaną historię z wątkiem romantycznym.

Dzisiaj w końcu przyszła pora, aby opowiedzieć wam więcej o czwartym tomie tej serii, opowiadającym historię ostatniego z braci Nica. Jest to wytatuowany, dobrze zbudowany mężczyzna z tunelami w uszach. Chociaż jego wygląd, może sugerować, że mężczyzna zajmuje się czymś nie do końca legalnym, to dowiadujemy się, że stoi on raczej po dobrej stronie prawa. Nick to jedyny brat w rodzinie, który nie wierzy w klątwę rodzinną. Do czasu, aż na jego drodze staję Sophie. Kobieta to cichutka, szara myszka, pracująca w szkolnej bibliotece na pół etatu. Stroni od ludzi, w grupach nie czuje się dobrze, dlatego prowadzi, życie samotniczki. Kobieta nie miała w życiu łatwo, jej ukochana mama zmarła, gdy Sophie miała zaledwie piętnaście lat. Jej ojciec zaczął pić i nie umiał poradzić sobie z wychowaniem własnego dziecka. Jednak to pewna noc sprawiła, że Sophie uciekła z domu i zaczęła pracować. Z czasem przeprowadziła się do nowego miasta, gdzie kupiła dom i zaczęła swoje życie od nowa.

Do czasu, aż nie spotkała na swojej drodze Nico. Gdy para w końcu zaczyna się spotykać, mężczyzna stara się nie być czułym i spokojnym mężczyzną. Nie chce spłoszyć kobiety, która zawładnęła jego życiem. Nie wie jednak, że kobieta jest w wielkim niebezpieczeństwie. Kto zagraża Sophie? Czy w końcu zazna szczęścia w życiu?

Mogłoby się wydawać, że napisałam bardzo dużo o tej książce. Nic bardziej mylnego przedstawiłam wam fabułę może z 2 pierwszych rozdziałów. Sama książka naładowana jest akcją, przez co czyta się ją naprawdę bardzo szybko. Ja przeczytałam tę serię, w dużej mierzę po angielsku, i mogę wam powiedzieć, że tłumaczenie tej książki jest naprawdę bardzo dobre. Już nie mogę się doczekać, aż w Polsce wyjdą kolejne tomy tej serii i będę mogła opowiedzieć wam w końcu i o nich. Napiszcie mi proszę, czy interesowałby was recenzje książek, które nie zostały jeszcze wydane w naszym kraju. Dużo takich czytam i bardzo chętnie bym wam je poleciła.

„— Zobaczymy, czym jest to, co nas łączy. Będziemy to odkrywać powoli, jeśli tak wolisz, ale nie pozwolę, byś mnie odepchnęła. To ci się nie uda. Odepchniesz mnie, a ja wrócę.”


16 komentarzy:

  1. To nie jest mój gatunek literacki i raczej nie sięgne po tą serię. Chętnie przeczytałabym recenzję książki, która nie ukazala się u nas jeszcze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę ostatnio odpuściłam czytanie książek w oryginale, trzeba będzie to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie zapoznam się tą serią. Ważne, że Tobie się podobała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio trafiam na książki, których bohaterowie wydają się szablonowo: on niegrzeczny facet, ona szara myszka. To raczej nie dla mnie. Jednak każdy ma swoje typy literatury. Cieszę się, że Tobie seria się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że recenzje anglojęzycznych książek to fajny pomysł. Wiele osób takich szuka, a znacznie mniej poleca lub odradza.

    OdpowiedzUsuń
  6. W wolnej chwili dla relaksu może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie moje klimaty, więc tym razem sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś słyszałam o serii „Until” i byłam nią wtedy zainteresowana. Jednak im więcej czasu mija od premiery pierwszego tomu i im więcej tomów wydaje wydawnictwo, tym coraz mniej chce mi się po nią sięgać. Może kiedyś trafi w moje ręce, jednak sama nie mam zamiaru jej zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta seria cały czas mi się przewija przed oczami, nie miałam jednak wcześniej czasu, żeby ją przeczytać, co nie zmienia faktu, że mam ochotę to zrobić. Myślę, że w tym miejscu jeszcze ją zacznę 🤗 Bardzo mnie do tego zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie moja bajka, ten gatunek literacki, a fabuła wygląda mi na kolejny schemat pt. ona cicha i skromna - on zabójczo przystojny i przebojowy... Bleh!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie ciągnie mnie do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie czuję się w takim klimacie i nie ciągnie mnie do tego typu książek, tym bardziej serii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że ta seria jeszcze jest wydawana na polskim rynku. Pamiętam, jak wyszedł pierwszy tom... dawno temu. I bardzo chciałam go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, jakie to typowe: ona szara myszka, on niegrzeczny chłopiec. Przepraszam, ale jak niektóre schematyczne zagrywki jestem w stanie jeszcze przyjąć, tak ten motyw już mnie odpycha. Za dużo tego, o wiele za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie! Te fabuły romansów i erotyków zawsze są na jedno kopyto. On umięśniony, z kaloryferem i tatuażami niegrzeczny, budzący strach chłopak. Ona szara mysz, bibliotekarka... Szkoda, że w realnym życiu takie pary się nie tworzą, bo byłby niezły ubaw z tak totalnie niepasujących do siebie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Nico, jak i wszystkich braci. <3
    Szkoda, że Editio nie wydaje kolejnych książek autorki.

    OdpowiedzUsuń