Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 27 lutego 2017

Chłopak, który chciał zacząć od nowa - Kirsty Moseley

Tytuł : Chłopak, który chciał zacząć od nowa
Tytuł oryginalny : Fighting to Be FreeAutor : Kirsty Moseley
Cykl : Fighting to Be Free
Tom : 1
Wydawnictwo : HarperCollins Polska 
Data wydania : 15.02.2017
Liczba stron : 384
Egzemplarz : recenzencki

" Poznali się w nocnym klubie.Jamie chce zmienić swoje życie i zerwać z kryminalną przeszłością. Nie potrzebuje komplikacji i nie szuka problemów. 
Ellie kończy szkołę, niedawno rozstała się z chłopakiem. Chce być wolna. Nie sądziła, że tego wieczoru spotka nieziemskiego przystojniaka, któremu nie sposób się oprzeć. 
Ellie i Jamie zakochują się w sobie do szaleństwa. Szybko planują wspólne życie: chcą podróżować, realizować marzenia, zawsze być razem. Jednak mroczna przeszłość Jamiego nie daje o sobie zapomnieć. Ellie nie ma pojęcia, czym naprawdę zajmuje się jej chłopak, gdy nie może się z nią spotkać. Prawdy nie można jednak ukrywać w nieskończoność, szczególnie przed kimś, kogo się kocha… "

Jak wiecie, często, sięgam po książki z gatunku New Adult, lubię takie lekkie książki, które czyta się w jeden dzień i o których się nie myśli. Jest to naprawdę dobra odskocznia od tych poważniejszych i ambitniejszych pozycji. Dlatego, gdy zobaczyłam, że wydawnictwo HarperCollins Polska wydało, drugą książkę autorstwa Kirsty Moseley, wiedziałam, że muszę się z nią zapoznać.

- Ellie?
- Tak, Jamie? - Odsunęła się ode mnie, udając, że nie wie, o co zamierzam spytać.
-Czy chcesz mieć mnie na wyłączność?

Jamie chłopak po przejściach, który właśnie wychodzi z poprawczaka, chce zacząć życie od nowa zdala od starych znajomości. Kilka dni później poznaje w klubie piękną wesołą Ellie, dziewczyna dopiero co rozstała się z chłopakiem i nie chce zaczynać nowego związku. Jamie oraz Ellie zaprzyjaźniają się i razem spędzają każdą wolną chwilę. Jednak ich spokój nie trwa długo, gdyż przeszłość chłopaka daje o sobie znać.


Chyba wszystko sprowadza się do tego: nazywam się Jamie Cole i jestem mordercą.

„Chłopak, który chciał zacząć od nowa „jest to typowa książka dla młodzieży. Ma ułożony schemat dzięki któremu, chcemy, wiedzieć co, będzie dalej. Jest to książka, w której znajdziecie seks, brudne zagrywki, narkotyki oraz nielegalne interesy. Która nie zakończy się dobrze i przy której nie uronicie łzy. Chyba że naprawdę płaczecie na wszystkim. Mimo wszystko jest to książka dobra. Przeczytałam ją w kilka godzin i najchętniej jak najszybciej poznałabym dalsze losy bohaterów. Przewiduje, czego będziemy, mogli spodziewać się w kolejnym tomie, ale mimo wszystko mam nadzieje, że autorka naprawdę nas zaskoczy.

- Jamie, zaciągnąłeś mnie do taksówki, właśnie się zatrzymaliśmy, żeby kupić gumki, a ty jeszcze próbujesz zrobić na mnie wrażenie takimi oklepanymi tekstami? Wierz mi, naprawdę nie ma potrzeby.



Nie mamy już prezerwatyw - zaczęłam przekomarzać się z nim wesoło.
Skrzywił się łobuzersko.
- Wiem, ale to nie znaczy, że nie mogę sprawić, abyś krzyczała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz