Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 16 lutego 2017

Wotum Nieufności - Remigiusz Mróz

Tytuł : Wotum Nieufności
Autor : Remigiusz Mróz
Cykl : W kręgach władzy
Tom : 1
Wydawnictwo : Filia 
Data wydania : 11.01.2017
Liczba stron : 624
Egzemplarz : recenzencki NOWOŚĆ

" Marszałek sejmu, Daria Seyda, budzi się w pokoju hotelowym, nie pamiętając, jak się w nim znalazła ani co się z nią działo przez ostatnich dziesięć godzin. Jest przekonana, że stała się ofiarą manipulacji, ale nie wie, kto ani dlaczego może za nią stać.
Tymczasem Patryk Hauer, wschodząca gwiazda prawicy, podczas prac komisji śledczej odkrywa polityczny spisek sięgający najistotniejszych osób w kręgach władzy.

Seyda i Hauer znajdują się po przeciwnych stronach sceny politycznej. Dzieli ich wszystko, ale połączy jedna sprawa… "

Gdy usłyszałam, że Remigiusz Mróz wydaje kolejną powieść i do tego serię wiedziałam, że za wszelką cenę będzie ona moja. Na początku lekko się przestraszyłam, bo na okładce książki wyczytałam, że będzie to książka pokroju Hause Of Cards. Na szczęście tak nie jest i mam nadzieje, że nikt tego tak nie odebrał. To po prostu kolejna fenomenalna książka Mroza obok, której nie da się przejść obojętnie.


Marszałek sejmu Daria Sayda budzi się w podwarszawskim motelu, i nie może sobie przypomnieć ostatnich kilkunastu godzin. Nie wie co robiła i z kim ani dlaczego nie znajduję się w domu. Kobieta jednak nie może długo zastanawiać się nad swoim problemem, gdyż dostaje telefon niecierpiący zwłoki. Musi natychmiast stawić się na pilnym spotkaniu w Belwederze. Nie spodziewa się nawet, że otwierają się w jej karierze kolejne drzwiczki prowadzące do jeszcze większej władzy. Jednak książka opowiada nam również o największym przeciwniku Darii. Patryk Hauer, wznosząca się gwiazda w polityce, mocno ambitny i równie inteligentny mężczyzna, który z zawrotną prędkością wznosi się po szczeblach swojej politycznej kariery. Musi jednak stawić czoło marszałek sejmu, gdzie zaczyna się rozgrywać walka o wszystko.


Kiedy widzę nazwisko Mróz wiem , że się nie zawiodę, Jeśli chce dobrą książkę, która zadowoli mnie pod każdym względem zawsze mogę liczyć na Remigiusza. Kocham serię o Chyłce, Behawiorysta pochłonął mnie bez reszty. Na mnie czeka jeszcze cała seria Forsta, ale i tak wiem, że będę zadowolona. Mam nadzieje, z kolejny tom będzie szybko wydany, abym nie musiała długo czekać. Bohaterowie są idealnie wykreowani. Zarówno Patryk, jak i Daria, ich charaktery osobowości i zachowanie, jest tak dobrze zarysowane, że czyta się to z wielką ochotą. Motyw polityczny nie jest do końca moim ulubionym, ale ta książka naprawdę wbiła się do mojej głowy. Chociaż minęło już trochę czasu od przeczytania tej powieści, ciągle mam ją z tyłu głowy i analizuje poszczególne sytuacje. Polecam wszystkim fanom Mroza, jak i osobą, które lubią książki z wątkiem politycznym.





Nikt nie oczekuje odpowiedzi. Najlepsze teorie spiskowe to te, w których nigdy jej nie odnaleziono.






1 komentarz: