Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 16 lipca 2017

Na szczycie. Gra o miłość - K.N.Haner

Tytuł : Na szczycie. Gra o miłość 
Autor : K.N.Haner
Cykl : Miłość w rytmie rocka
Tom : 2
Wydawnictwo : Novae Res 
Data wydania : 26.10.2016
Liczba stron : 418
Egzemplarz : własny

" Kontynuacja historii szalonej i kontrowersyjnej miłości Rebeki i Sedricka.Cudowne wakacje Reb i Seda dobiegają końca. Czy powrót do rzeczywistości okaże się równie bolesny jak to, że Rebeka będzie musiała przetrwać rozstanie z ukochanym? Czy niedaleka przeszłość i wspomnienia z dzieciństwa nie będą przeszkodą w budowania szczęścia?Uczucie, które połączyło tych dwoje, ponownie zostanie wystawione na próbę. Demony przeszłości powrócą, a wróg nigdy nie zapomina. Gra toczyć się będzie o najważniejszą stawkę. O miłość. " 

Niedawno opowiadałam wam o innej serii autorki. Teraz przyszła pora na to, aby powiedzieć wam kilka słów o drugim tomie Na szczycie. „Gra o miłość to książka, po którą sięgnęłam z wielkim zapałem. Niestety w czasie lektury, trochę ostygło. 

„Na szczycie. Gra o miłość „to kolejny tom o losach naszej pary. Sedrick oraz Rebeka są na wakacjach. Mają przed sobą ślub, planowania. Jednak mają również próbę. Chłopaki razem z managerem wyjeżdżają w trasę. A Rebeka ma zająć się Charlotte, córką Simona. Jednak w związku tej dwójki dochodzi, do wielu kłótni, niedomówień oraz próby zaufania. Czy ich związek przetrwa próbę czasu ?

Zamysł autorki jak najbardziej na plus. Jak zwykle dostaliśmy ogrom namiętność , zabawnych sytuacji. Pełno gwiazd i kontrowersyjnych sytuacji. Jednak niektóre sytuacje zostały aż nadto przerysowane. Nie wróżyło to nic dobrego i niestety pozostawiły niesmak. Bardzo lubię autorkę i na pewno przeczytam kolejne książki autorki. Co nie zmienia jednak faktu , że mimo dobrych sytuacji w książce znalazłam trochę niedomówień i aż nadto wybielonych sytuacji. 

Z niecierpliwością czekam ,aż będę mogła wam opowiedzieć o kolejnym tomie , bo już go przeczytałam i czekam na odpowiedni moment , kiedy będę ,mogła wam opowiedzieć, o tym, co myślę. Mam nadzieje , że na kolejne części nie będę musiała długo czekać.

-Jak mam Ci to udowodnić? Co ci obiecać? CO przyrzec? Zrobię wszystko... - Mój głos brzmiał tak smutno. Cholernie bałam się tego, co miało być dalej, bo nic nie zapowiadało, że będzie lepiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz