Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 2 września 2017

Dyktanda z zabawami ortograficznymi

Tytuł : Dyktanda z zabawami ortograficznymi. Klasa 1
Autor : Opracowanie zbiorowe
Cykl : Szkoła na szóstkę 
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 17.08.2017
Liczba stron : 24
Egzemplarz : recenzencki 

" Dyktanda i ćwiczenia ortograficzne dla uczniów klas 1-3, idealne do pracy w domu. Na każdej stronie znajdują się teksty z lukami do uzupełniania i zadania w formie rebusów, krzyżówek czy rozsypanek wyrazowych."


Nie muszę wam mówić, że naprawdę polubiłam te książeczki. Seria Szkoła na szóstkę idealnie trafiła w moje gusta i preferencje nauki u mojej drugoklasistki. Ortografia to jeden z trudniejszych kategorii nauki w języku polskim. Dlatego bardzo ważne jest, aby od najmłodszych lat wpajać dzieciom zasady i regułki, dlaczego raz piszemy „u „a niekiedy „ó . To ważne, aby nasze dzieci umiały ładnie i bez błędów pisać, gdyż w późniejszych latach na pewno im się to przyda. Dlatego, gdy zobaczyłam, że jest taka książka jak „Dyktanda ... „Właśnie dla klasy 1 to naprawdę się ucieszyłam. W środku znajdziemy wytłumaczenia pisowni, ciekawe teksty z lukami do wypełnienia, ciekawe rebusy oraz krzyżówki. Również mamy naklejki, które musimy dopasować do zadań. Książeczka tak jak poprzednie uczy i bawi. Zachęca do ćwiczenia ortografii. A jak wiadomo, jak dziecko jest zadowolone to my również.


1 komentarz: