Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 12 września 2017

Zabawa w pisanie. Zeszyt 1

Tytuł : Zabawa w pisanie. Zeszyt 1
Autor : Opracowanie zbiorowe 
Cykl : Szkoła na szóstkę 
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 17.08.2017
Liczba stron : 32
Egzemplarz : recenzencki 

" Seria, która uczy dzieci pisać i liczyć na wesoło. Dzięki niej nauka liter, ortografii i matematyki nie będzie już sprawiać trudności! Książeczki wzbogacone są kolorowymi naklejkami. "

Zeszyt ćwiczeń do zabawy pisania to książka, która naprawdę jest przemyślana i dobrze zrobiona. Mamy pisownie literek, jak i składanie słów oraz małych zdań. Mamy różne ćwiczenia, w których musimy dopisać litery albo słowa. Będzie to dobra książka dla dzieci, które idą do pierwszej i dopiero wchodzą w świat pisania. Będzie również dobra dla osoby, która poznała już literki, ale ma problemy z pisownią i nie idzie jej to zbyt dobrze. Wtedy poćwiczy sobie rękę i wyrobi sobie nawyki ładnego pisania. Gdy ja byłam mała i,moja mama uczyła,mnie ładnie pisać to brała kartkę w linie i kazała mi powtarzać po kilkanaście razy jedną literkę. Teraz możemy, zamiast kartki zaopatrzyć się w książkę, która umili dziecku poznawanie literek oraz kształtowanie swojego pisma.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz