Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 6 grudnia 2018

Symetria dusz - J.L. Weil

Tytuł: Symetria dusz
Tytuł oryginalny: Soul Symmetry
Autor: J.L. Weil
Cykl: Raven
Tom: 3
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 09.11.2018
Liczba stron: 344
Egzemplarz: recenzencki, BESTSELLER 

" Po tragicznej śmierci niedoszłego narzeczonego Piper musi stawić czoła zbliżającej się wojnie. Przyszła pora, aby ukarać zdrajców i pomścić wszystkich bliskich. Zane nie może się dłużej udawać, że nic nie łączy go z dziewczyną. Zbliża się do niej bardziej niż kiedykolwiek. Losy Zwiastunki Śmierci i Kosy Śmierci splatają się na zawsze. Kiedy zasłona pomiędzy światem żywych i umarłych opada, a księżniczka staje się królową, Rada wzywa ją do siebie. Jakie plany ma względem dziewczyny? Czy znowu zmuszą ją do ślubu z kimś, kogo nie kocha? Czy w czasach bez gwarancji jutra Piper znajdzie w sobie siłę, aby uratować bliskich i cały świat? "

Seria „Raven „zyskała naprawdę dobre opinie od blogerek oraz vlogerek w Polsce. Jak pewnie wiecie, ja również recenzowałam wam " Białego Kruka " który był naprawdę świetnym wprowadzeniem, oraz " Czarną wronę " która trochę ostudziła mój zapał. Jednak to " Symetria dusz " sprawiła, że ta seria naprawdę zyskała w moich oczach, to dzięki tej końcówce mam ochotę sięgnąć po inne książki od J.L. Weil. 

Zender oddał życie, aby Piper mogła uratować świat. Bariera pomiędzy światami zniknęła, przez co ludzie są w niebezpieczeństwie. Piper musi pogodzić się ze śmiercią swojego narzeczonego i zacząć obmyślać plan jak wyjść z kłopotów. Towarzyszy jej również Zane-Kosa śmierci. Jednak gdy na wyspie pojawia się jedna nieproszona osoba, zwiastunka śmierci zaczyna bać się nie tylko o swoje życie. Czy Zane oraz Piper uratują świat przed zagładą ?

" Symetria dusz " to ostatni finałowy tom serii. To właśnie ten tom sprawił, że naprawdę pokochałam książki tej autorki. Po dobrym początku oraz słabszym drugim tomie nie spodziewałam się niczego zaskakującego po finale, jednak jestem naprawdę zachwycona. W tej książce było pełno akcji, która w ogóle nie zwalniała. Mam nadzieje, że wydawnictwa wydadzą jeszcze jakieś książki tej autorki, bo jeśli nie to będę musiała się zaopatrzyć w te książki po angielsku.

"Przyszła pora, by oddzielić ziarno od plew i zrobić porządek ze zdrajcami."


16 komentarzy:

  1. CHętnie poznałabym całą serię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej serii ;) jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dalszym ciągu mam mieszane odczucia co do tej serii. Niby lubię historie tego typu, ale w tym przypadku obawiam się, że książki nie przypadną mi do gustu.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 i 3 tom super , w drugim trochę zwalniamy jednak jest też spoko ;)

      Usuń
  4. Jak przyjemnie, kiedy książka pozostawia w satysfakcjonującym spełnieniu przygody czytelniczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zetknęłam się jeszcze z tą serią, ale po twojej recenzji nadrobię to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam się z tą serią, ale bardzo fajnie, że właśnie trzeci tom najbardziej ci się podobał - często w takich seriach z tomu na tom jest co raz gorzej, a tu taka niespodzianka :) Na razie raczej po nią nie sięgnę, ale zapisuję do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem pewna, czy est to coś co mnie całkowicie pochłonie, ale dzięki Twojej pozytywnej opinii dam tej serii szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwoliłam sobie nie czytać zbyt uważnie, jako że to trzeci tom a spojlerów nie chcemy, ale wyczytałam tyle, że dobre, więc zapisuję sobie w notatkach i będę się za pierwszym tomem rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń