Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 2 grudnia 2018

Uleczone dusze - Tillie Cole

Tytuł  : Uleczone dusze 
Tytuł oryginalny : Souls Unfractured 
Autor : Tillie Cole 
Cykl : Kaci Hadesa 
Tom : 3
Wydawnictwo : Editio Red
Data wydania : 23.10.2018
Liczba stron : 376
Egzemplarz : recenzencki 

" Kto uwolni piękną, ciemnowłosą dziewczynę od demona z przeszłości, musi liczyć się z tym, że ocalona piękność przy nim pozostanie. Nawet jeśli wybawicielem jest Flame — morderczy szaleniec, czujący w żyłach tylko płomienie, które nigdy nie gasną. Płomienie, które karmią się wspomnieniami straszliwszymi niż nóż, krew i jad węża. Każdy, kto dotnie Flame’a, musi zginąć. Każdy, ale nie Maddie. Mała Maddie o ogromnych, zielonych oczach wychowała się w sekcie. Przeszła przez piekło potwornych rytuałów. Od dzieciństwa bita, niewolona i krępowana łańcuchami, została uwolniona przez członków najbardziej przestępczego klubu motocyklowego w Stanach. Wolność okazała się tak piękna i niesamowita! Jednak oprawcy z sekty nie mieli zamiaru zrezygnować ani z dziewczyny, ani z jej sióstr. Ponury, groźny i szalony Flame, wciąż krwawiący z ran, które sam sobie zadaje. Nawet bracia z klubu starają się schodzić mu z drogi. Widzieli, jak zabija. Śmierć, którą zadał samozwańczemu prorokowi, była straszna. Ale dzięki tej krwawej zemście coś się zmieniło. Mała Maddie dotknęła jego serca i nie spłonęła. Pokochała go. A on od tej chwili zrozumiał, że zrobi wszystko, aby nikt nigdy więcej nie skrzywdził zielonookiej Ślicznotki. "

„Uleczone dusze „to już moje trzecie spotkanie z Katami. Pierwszy tom bardzo mi się podobał i przypadł mi w 100% do gustu, drugi tom podobał mi się już mniej, ale również nie był zły. Dzisiaj recenzja trzeciego tomu, jakie są moje wrażenia po przeczytaniu tej książki ? Dowiecie się, czytając moją recenzję. 

Maddie całe swoje życie spędziła w sekcie, nie zna normalnego życia, jednak podświadomie czuje, że nie jest zła. Jako dziecko została zgwałcona przez dorosłego mężczyznę, który później nękał ją regularnie. Dopiero gdy został zabity przez Katów, Maddie odetchnęła pełną piersią. Nadal jednak zmaga się z demonami przeszłości i boi się innych ludzi z wyjątkiem Flame. Mężczyzna uważany za psychopatę z nożami, za wszelką cenę chce bronić Maddie przed światem. Dlatego siedzi pod jej drzwiami, stoi pod oknem. Jednak ten zagubiony mężczyzna skrywa również swoje demony z przeszłości, które razem z Maddie odkryje. 

" Uleczone dusze " to książka, która przyciągnęła mnie do siebie od połowy. Na początku książki ciężko było mi się w nią wgryźć. Jednak, gdy dochodzimy do punktu kulminacyjnego w tej pozycji, cała akcja zaczyna pędzić, przez co czytelnik nie umie oderwać się od książki. Oczywiście jak chyba wszyscy z niecierpliwością czekam na czwarty tom tej serii, który polską premierę będzie miał w przyszłym roku.

Być może jest tak, że jeśli ktoś wmawia ci coś wystarczająco często, to w końcu zaczynasz w to wierzyć. A potem w twoim życiu pojawia się ktoś, kto sprawia, że to wszystko kwestionujesz. Dzięki niemu zaczynasz wierzyć, że jesteś coś warta. " 


15 komentarzy:

  1. Przygoda czytelnicza z tą serią jeszcze przede mną, choć myślę, że bardziej wpasowana w gust czytelniczy mojej córki, chętnie podrzucę jej ten tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją również Tobie, mimo, że po blogu widzę że czytasz raczej inne gatunki. Myślę że może ci się spodobać ;)

      Usuń
    2. Często jest tak, że to co czyta córka, później i ja poznaję, tak aby mieć impuls do czytelniczej dyskusji. :)

      Usuń
  2. Już po pierwszym Twoim akapicie wiem, że ta książka wciągneła by mnie na całą noc

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa okładki i interesująca fabuła, mam ochotę w grudniu na przeczytanie czegoś wciągającego, więc zapisuję sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz, ale tego wpisu nawet nie mogę nazwać recenzją. Większość posta to opis fabuły oraz fragment książki. Twoja "recenzja" zajmuje 45 słów, jeżeli odejmiemy zdanie o tym, że czekasz na czwarty tom. Z tej "recenzji" nie dowiedziałem się nic konkretnego, żadnych przemyśleń na temat książki, tylko oklepana formułka.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no! Zaciekawiła mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam całą serię i skradła moje serce :-) Z niecierpliwością czekam na historię Rydera :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory czytałam tylko jedną książkę autorki Nasze życzenie i bardzo mi się podobało, więc chętnie poznam jej twórczość, także w innej odsłonie. 😊

    OdpowiedzUsuń