Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Vincent Boys – Abbi Glines

Tytuł: Vincent Boys
Tytuł oryginalny: The Vincent Boys
Autor: Abbi Glines
Cykl: Vincent Boys
Tom: 1
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 12.10.2018
Liczba stron: 360
Egzemplarz: recenzencki


Aston jest zmęczona, będąc dobrą, imponującą swoim rodzicom córką i grając idealną dziewczynę Sawyera Vincenta. Sawyer jest idealny, jest zawsze czarujący, ale kiedy wyjeżdża z miasta na lato, jego kuzyn Beau wpada Ashton w oko. Beau jest najseksowniejszym facetem, którego kiedykolwiek widziała i nawet pomimo tego, że jest niebezpieczny, pociąga on Ashton. "

Abbi Glines kolejny raz powraca. Autorka w Polsce wydała już naprawdę sporo swoich książek, jednak ja muszę wam się przyznać, nie czytałam nic oprócz jej najnowszej książki o Vincentach. Która okazała się naprawdę ciekawa i chętnie również przeczytam inne jej książki. Abbi w Polsce ma wydane takie serie jak: Rosemary Beach (O krok za daleko, Spróbujmy jeszcze raz, Zacznijmy od nowa, Jesteś za daleko, Przypadkowe szczęście, Odzyskane szczęście, Grając w miłość, Daj mi ostatnią szansę, Byłaś moja, Jeszcze się spotkamy, Już zawsze razem, Nie pozwól mi odejść, Dla Ciebie płonę), Sea Breeze (Oddychaj mną, Wybierz mnie, Ocal mnie, Dotknij mnie, Zatrzymaj mnie, Uwiedź mnie, Uważaj na mnie), oraz The Field Party (Kocham Cię bez słów, Jesteś moim światłem, Pozwól się kochać). Jak możecie zauważyć książek do nadrobienia mam sporo, jednak życie długie dam radę. A wy czytaliście książki Abbi Glines ? Lubicie, a może nie jest to gatunek dla was ?

Vincent Boys to opowieść o dwójce kuzynów, którzy są sobie naprawdę bliscy jak bracia. Sawyer to ten grzeczny, poukładany chłopak, który ma w życiu wszystko, co mógł sobie wymarzyć. Piękny dom, dwójkę kochających rodziców, wspaniałą dziewczynę oraz wielu znajomych i przyjaciół. Beau to drugi z kuzynów, który wiecznie stwarza problemy, wychowuje go tylko nieodpowiedzialna matka, gdyż jego ukochany ojciec zmarł. Beau jest uważany za Bad Boy'a. Ashton to dziewczyna Swyera, która jest córką pastora, poukładaną, grzeczną robiącą wszystko tak jak się od niej wymaga. Jednak nikt nie wie, że dziewczyna udaje, a jej mroczna natura próbuje przedostać się na światło dzienne.

Beau, Sawyer oraz Ashton to w dzieciństwie była nierozłączna grupa przyjaciół. Chłopcy traktowali dziewczynę na równi ze sobą. Beau i Ashton razem uwielbiali się wygłupiać i to nikt inny jak Sawyer, ratował ich z kłopotów. Jednak obaj chłopcy zauważyli, że Ash się zmienia w piękna kobietę, ona również zaczęła darzyć uczuciem jednego z kuzynów. Jednak czy to Sawyer okażę się naprawdę jej jedynym ? A może to niebezpieczny chłopak z sąsiedztwa będzie wielką miłością Ashton ?

Głównym wątkiem w tej książce jest trójkąt miłosny, czego możemy dowiedzieć się, już czytając opis książki. Ja lubię takie klimaty w książkach dla młodzieży, dlatego mi osobiście on w ogóle nie przeszkadzał. Wiem jednak, że większość osób nie przepada za takim schematem w książkach. Abbi Glines to autorka, która ma lekkie pióro, jej bohaterowie są naprawdę dobrze wykreowani. Od początku polubiłam Beau i to Sawyer w tym wszystkim mi nie pasował. Gdy Ashton potrzebowała jego pomocy, on po prostu stał i patrzył. Czy tak zachowuje się osoba, która podobano, kogoś kocha ? To Bad boy's Beau opiekował się Ash, gdy była gnębiona w szkole, gdy zmarła jej ukochana babcia, gdy życie waliło jej się na każdym kroku, to dzięki niemu czuła się naprawdę doceniona i kochana.

" Vincent Boys " to świetny początek serii, która będzie liczyć chyba tylko 2 tomy. Ja już nie mogę doczekać się kolejnych książek tej autorki, a tę serię na pewno przeczytam w całości. Którą serię tej autorki możecie mi polecić na początek, aby poznać jej twórczość? Czytacie książki dla kobiet ? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.

... Ale choć raz chciałabym wiedzieć, jakie to uczucie być więcej niż pocałowaną. By być dotkniętą...Poznać dreszcz wymykania się z domu albo jakie to uczucie być pożądaną przez kogoś tak bardzo, że ten ktoś nie potrafi się powstrzymać przed całowaniem mnie. "




18 komentarzy:

  1. Nie znam autorki, więc zupełnie nic nie polecę :) I dodatkowo należę do tych osób, co nie przepadają za trójkątami miłosnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trójkąty miłosne w książkach zdecydowanie nie są dla mnie. Podobnie jak literatura kobieca. Zbyt wiele jej przeczytałam. Teraz sięgam po nieco inne gatunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem ;) ja sięgam po różne gatunki dlatego jeszcze ta literatura mi się nie znudziła ;)

      Usuń
  3. Twórczość autorki jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że mało czytam książek dla kobiet, jakoś tak od zawsze nie było nam po drodze, ale czasem i mnie chęć weźmie na zmianę kolorytu przygód czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm myślałam że to literatura bardziej "młodzieżowa" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to New Adult, jednak mocno jest rozbudowany wątek erotyczny w tej książce ;)

      Usuń
  6. Ja nie czytałam książek tej autorki i raczej tego nie zrobię. Akurat jej twórczość nie leży w moich zainteresowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko czytuję książki dla kobiet, a już tym bardziej tego typu. Romans fantasy jak najbardziej, ale za romans tego typu podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to New Adult, ale ma mocno rozbudowany wątek miłosny ;)

      Usuń
  8. Już po przeczytaniu samego opisu wiem że to coś dla mnie ląduje ona na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  9. To taka ksiażka na jeden wieczór chyba. chetnie sie przy niej zrelaksuje :)

    OdpowiedzUsuń