Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 10 stycznia 2019

Zaufaj mi - Anna Bellon

Tytuł: Zaufaj mi
Autor: Anna Bellon
Cykl: The Last Regret
Tom: 3
Wydawnictwo: OMGBooks
Data wydania: 19.09.2018
Liczba stron: 272
Egzemplarz: recenzencki


Dla Kacey wyjazd na studia do Pittsburgha miał być nowym początkiem. Zostawiła za sobą trudny okres liceum oraz okrutnych rówieśników, którzy przez lata zamieniali jej życie w piekło. Chwile spędzone w towarzystwie Milesa były jak narkotyk, ale dla dziewczyny to było za mało – pragnęła pewności, że tym razem nie będzie cierpieć. Czy Kacey i Miles pozwolą się porwać uczuciu, które spadnie na nich tak niespodziewanie? Czy zdołają sobie wzajemnie zaufać? "

Anna Bellon to polska autorka, która piszę swoje powieści na wattpadzie. Jeśli śledzicie mojego bloga, to pewnie wiecie, że pisałam wam już o pierwszy tomie " Uratuj mnie " który opowiadał historię Mai oraz Kylera. Drugi tom " Nie zapomnij mnie " skupił się wokół Niny oraz Olliego. W tomie trzecim " Zaufaj mi " autorka skupią się na Kacey oraz Milesie i to ich właśnie poznamy dokładniej w tej książce.

W książce niezabranie nam również innych bohaterów i tych poznanych już w poprzednich tomach, jak i takich, o których autorka nie mówiła nam jeszcze za dużo. Mam nadzieje, że w tej serii powstaną jeszcze inne książki, które przybliżą nam postać innych osób drugoplanowych.

Miles za młodu miał problem z wyborem swojej ścieżki życiowej. To wtedy młodsza kuzynka jego najlepszego przyjaciela Kacey powiedziała mu, żeby robił w życiu to, co naprawdę kocha. Dlatego teraz Miles jest rozpoznawalnym muzykiem a zespół, który założył z przyjaciółmi, cały czas wybija się ku górze. Jednej niefortunnej nocy między Milesem a Kacey dochodzi do zbliżenia, przez co oboje nie wiedzą, jak powinni się zachować, w takiej sytuacji.

Kacey to młoda dziewczyna, która lubi się uczyć i nie lubi obarczać innych swoimi problemami. Dlatego, gdy jej przyjaciółka, a zarazem współlokatorka postanawia się wyprowadzić, studentka nie mówi nikomu o swoich problemach i stara się znaleźć nowe tańsze mieszkanie. To wtedy z pomocą przychodzi jej nie kto inny jak Miles i proponuje mieszkanie. Kacey mimo niechęci zgadza się jednak czy sytuacja tej dwójki w końcu się wyjaśni i określą swoje uczucia ?

Książki Anny Bellon nie są ani wybitne, ani całkiem złe. Uważam, że autorka ma świetny pomysł, jednak nie do końca chce jej się albo nie umie zrobić czegoś naprawdę genialnego. Książkę czytało mi się lekko, szybko i przyjemnie. Zabrakło mi trochę więcej uczuć oraz opisywania problemów, z jakimi zmagają się Miles, oraz Kacey. Myślałam, że autorka mocniej rozwinie temat depresji u kobiety. Nie była to zła książka, jednak czegoś w niej zabrakło. Mam nadzieje, że kolejne książki tej autorki będą lepsze.


Może oceniłam go zbyt pochopnie. Może nie był tym, kim sądziłam, że jest. Może każdy z nas wstaje rano i zakłada swoją maskę. Bo bycie sobą jest trudne. Bycie sobą to odsłonięcie się na krzywdę, którą ktoś inny mógłby nam wyrządzić. " 






16 komentarzy:

  1. To chyba nie jest literatura, którą lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie dałam szansy Annie Bellon, a słyszę o jej książkach wiele sprzecznych opinii. Gatunek zdecydowanie mój, więc w końcu trzeba będzie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam tą książkę. Kupując nie wiedziałam ze to juz ktorys tom i jakos jeszcze sie nie skusilam aby go zaczac

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie ciągnie do książek tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani autorki ani jej książek, jednak zdarza się że sięgam po książki dla młodzieży. Nie wykluczone, że przeczytam i tę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie sa moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka nie w moim stylu, więc raczej nie zagości na mojej szafce

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś czytałam takie książki, ale wszystkie są takie same 😶

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę tę autorkę właśnie z tego, że było głośno o jej sukcesie związanym z wyjścia z Wattpada na szersze horyzonty. Jednak tworzone przez nią historię jakoś niespecjalnie do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń