Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 25 września 2016

[PRZEDPREMIEROWA] Uratuj mnie - Anna Bellon

Tytuł : Uratuj mnie 
Autor : Anna Bellon
Seria : The Last Regret 
Tom : 1
Wydawnictwo : Znak Literanova 
Data wydania : 28 września 2016
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Normalne życie Mai skończyło się, gdy zginął jej ukochany brat. Pogrążyła się w żałobie, zerwała kontakty z wszystkimi przyjaciółmi. Liczyły się tylko książki i muzyka.Prawdziwe życie Kylera może się dopiero zacząć. Gdy skończy liceum, przestanie się przeprowadzać, zmieniać szkoły, gdy uwolni się od toksycznego ojca. Na razie jedyną ucieczką pozostaje muzyka. I prowokowanie otoczenia napisami na koszulkach.
„A później nauczyłam się wszystkiego od nowa. Pojawił się ktoś, kto przebił się przez wzniesiony przeze mnie mur. Wziął go szturmem i nie pozwolił mi się z powrotem za nim schować. Wszedł w moje życie, śpiewając lekko zachrypniętym głosem o dziewczynie ulotnej jak papierosowy dym”.
W nowej szkole Kyler poznaje Maię. I postanawia się z nią zaprzyjaźnić. Ale czy dziewczyna, która odtrąca od siebie wszystkich, jest na to gotowa? Czy Kyler ma w sobie tyle siły, by nie odpuścić?
I czy to na pewno przyjaźń?
„Uratuj mnie” to pierwsza część serii „The Last Regret”, opowiadającej o grupie przyjaciół z liceum, którzy zakładają zespół rockowy. Książka w zmienionej wersji była publikowana na Wattpadzie, gdzie uzyskała ponad milion odsłon. "

Nie miałam styczności z tą powieścią na Wattpadzie. Znalazła się jednak od razu w mojej biblioteczce Wattpadowej gdy o niej usłyszałam. Nie żałuję przeczytania tej książki , chociaż przeważnie nie sięgam po książki które mają w okół siebie taką reklamę. Zaryzykowałam i nie zawiodłam się. 

Maia dziewczyna która straciła brata gdy miała niespełna czternaście lat. Można tylko wyobrazić sobie co musiała czuć dziewczyna która obwinia nikogo innego tylko siebie. Zarzuca sobie , że ona przeżyła a swojego brata i zarazem najlepszego przyjaciela nie zdołała. Odcina się od wszystkich ludzi w szkole jak i poza nią. Staje się dziwolągiem chociaż ludzie pamiętają czasy gdy była szkolną gwiazdą. Nikt jednak nie próbuje się do niej zbliżyć. Do czasu aż młody chłopak imieniem Kyler przenosi się do miasta i do szkoły Mai. Za wszelką cenę stara się poznać dziewczynę i małymi kroczkami udaje mu się zmienić jej poglądy. Ale czy uda mu się ją uratować ? 

Dowiecie się tylko czytając tą książkę. Nie zawiodłam się na tej książce jednak uważam , że niektórzy przesadzają z tymi zachwytami. Ja nie nastawiałam się na żaden cud świata i byłam zadowolona. Jest to opowieść jakich na Wattpadzie wiele. Cieszę się jednak , że wydawnictwo postanowiło wydać tą serię i mam nadzieje , że autorka da z siebie wszystko aby dalsze części były tylko lepsze !


1 komentarz:

  1. Nie czytałam. Ale wydaje mi się, że to książka idealna na jakiś jesienny wieczór.

    OdpowiedzUsuń