Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 13 września 2016

After. Ocal mnie - Anna Todd

Tytuł : After. Ocal mnie 
Tytuł oryginalny : After. We Fell
Autor : Anna Todd 
Seria : After 
Tom : 3
Wydawnictwo : Między słowami ,Grupa wydawnicza Znak
Data wydania : 15 czerwca 2015
Liczba stron : 858
Egzemplarz : własny , ebook 

" Tessa wybaczyła Hardinowi kłamstwo, a teraz sama ukrywa przed nim prawdę. Chce wykorzystać wielką szansę w karierze, ale wie, że to będzie cios dla jej związku. Gdy Hardin dowie się o jej przeprowadzce, wpadnie we wściekłość. Aby zatrzymać Tessę przy sobie, nie cofnie się przed niczym. Nawet przed wystawieniem na próbę jej zaufania. 
I to właśnie teraz, gdy jej najbliżsi przyjaciele okazali się największymi wrogami. 
Jedyną osobą, na której może polegać, jest Zed…

Czy Hardin zaakceptuje decyzję Tessy o wyjeździe? 

Czy Tessa zerwie znajomość z Zedem? A może zbliży się do niego jeszcze bardziej? "

Serię " After " albo się kocha , albo nienawidzi. Ile ludzi tyle opinii. Ja nie uważam , że ta seria jest wspaniała czy wartościowa. Ale dla mnie jest to fajna odmiana po cięższych książkach przy których trzeba myśleć , bardziej intensywniej. Ocal mnie przeczytałam już jakiś czas temu i pomyślałam , że warto będzie wam o niej opowiedzieć co nie co. 

Chwila, w której uświadamiasz sobie, że jesteś zdolny pokochać kogoś innego niż siebie, to chyba najważniejszy moment twojego życia.

Można powiedzieć, że autorka z każdą następną książką wzrasta poziom twórczości. Można zauważyć to na przykład na postawie tej części serii. Jest ona dużo bardziej rozbudowana , dużo więcej wątków głównych jak i pobocznych znajduje się na kartkach tej obyczajówki. 

Mam mętlik w głowie, ale mój gniew jeszcze nie osłabł. Nie wiem, na kogo ani na co bardziej się wkurzać, więc rezygnuję ze zdrowego rozsądku i postanawiam po prostu trwać w stanie ogólnego wkurwienia.

" Ocal mnie " jak możecie się domyślić jest to kolejna część gdzie głównym i najważniejszym wątkiem jest oczywiście Tessa i Hardin. Jest dużo kłótni , ale i dużo miłości. Oczywiście nie zabraknie nam również intryg i zazdrości. Mamy Zeda i resztę przyjaciół który wcale nie mają dobrych intencji. Rodzina również sprawia więcej kłopotów niż pożytku. Tessa jest zagubiona i nie wie już komu może ufać a komu nie. 

Zaciskam zęby na poduszce i łamię własną obietnicę.
Zaczynam płakać. Nie nad sobą. Płaczę nad Hardinem,
chłopcem, który nie wie, jak traktować ludzi, na których
mu zależy, chłopcem, który ma koszmary, gdy nie śpię
z nim, ale który powtarza, że mnie nie kocha. Chłopcem,
któremu naprawdę trzeba przypomnieć, co to jest
samotność.

Książkę czytało się szybko i przyjemnie. Nie mogę powiedzieć , że mnie nie wzruszyła , gdyż skłamałabym. Popłakałam się , z tej bezradności głównych bohaterów. Z tego co oni zrobili sobie i innym. Nie wiem czego spodziewać się po kolejnym tomie ale boję się go jak nigdy. Mam nadzieje , że autorka stanie na wysokości zadania i przeskoczy poprzeczkę jaką sobie postawiła. 


1 komentarz:

  1. Przeczytałam wszystkie cztery części After. Podobały mi się, chociaż po dwóch częściach musiałam zrobić sobie chwilę przerwy od głównych bohaterów i przeczytać coś innego. Trochę mnie denerwowali i miałam trochę dosyć... Jednak wróciłam i nadrobiłam kolejne dwa tomy. :))

    OdpowiedzUsuń