Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 26 kwietnia 2019

Książki o podobnej tematyce do 365 dni Blanki Lipińskiej.


Na instagramie oraz grupach fejsbookowych często widzę, że dużo osób pyta o książki, które będą miały podobną tematykę do książek Pani Blanki Lipińskiej. Ja jak na razie czytałam tylko "365 dni" tej autorki i mi jej książka nie przypadła do gustu, jednak uważam, że w Polsce zostało wydanych naprawdę dużo dobrych erotyków z podobnymi wątkami. Dlatego, jeśli lubicie mocne erotyki, kluby motocyklowe, przekręty, skandale i niebezpiecznych przystojnych mężczyzn to czytajcie dalej. Od razu na wstępie pragnę zaznaczyć, że jest to tylko moja opinia i moje propozycje. Każdy może mieć inne zdanie i swoje propozycje, o których chętnie poczytam, także piszcie swoje tytuły, bo jestem bardzo ciekawa.

1. Mafijna miłość - K.N. Haner


2. Kaci Hadesa - Tillie Cole


3. The King - T.M. Frazier 


4. Elite King’s Club - Amo Jones


5. Real - Katy Evans


6. Niepokorna - Madeline Sheehan


7. Bracia Slater - L.A. Casey


8. Rodzina Donovanów - Sierra Cartwright


9. Święci Grzesznicy - L.J. Shen


10. The Dark Light of Day - T.M. Frazier


Czytaliście coś z moich polecanych ? A może macie jakieś swoje podobne serię, które możecie mi polecić ? Chętnie przeczytam i sprawdzę wasze propozycje. 

















31 komentarzy:

  1. Wystarczy mi podobieństwo do książek Lipińskiej i już wiem, że żadnej z nich nie tknę nawet małym palcem. Książek Lipińskiej też nie. Chyba, że papieru toaletowego mi zabraknie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę tylko napisać, że ani seria Real, ani Bracia Slater, nie są podobni w żadnym stopniu do książek pani Lipińskiej.

      Usuń
    2. Te książki z B. Lipińską nie mają wspólnego nic oprócz tego, że mają wątek mroczny z mafijnym/ nielegalne sporty. Mi książka Blanki również się nie podobała, tak jak wszyscy inni to zachwalają.

      Usuń
    3. Powiedz mi, gdzie Intryga i reszta serii jest podobna do 365 dni ??

      Usuń
  2. Nie potrafię odnaleźć się w takich klimatach, zdecydowanie nie dla mnie, ale książki są dla wszystkich, niech każdy czyta, to co lubi i co go relaksuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porównywanie książek, które mają naprawdę dobre opinie z czymś, co jest bardzo hejtowane, a rzadziej lubiane (chociaż o dziwo wiele osób naprawdę kocha 365 dni), jest dla mnie słabe. Tym bardziej, że wiem, iż Kasia Haner poprosiła, by zamieścić tego typu post. Nigdy, ale to nigdy, nie porównałabym Haner do Lipińskiej. Ludzie mogą lubić tę książkę, która dla mnie jest gniotem, jednak nie wyobrażam sobie, aby te dwie historie, choć trochę były do siebie podobne (nie tylko pod względami fabuły).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że mają podobną tematykę do tej zawartej w 365 dniach, a nie, że są podobne i mają identyczny styl pisania.

      Usuń
  4. Nie znam żadnej z wymienionych serii.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czasami lubisz poczytać erotyk to jak najbardziej polecam coś z tych 10 pozycji bo wszystkie są genialne <3

      Usuń
  5. słyszałam o tych książkach co są wymienione, real czytałam, ale nie dałam rady - nuda totalna. na serii 365 dni odpadłam w połowie drugiej części .
    Morfeusza Haner nie czytałam (ale czytałam inne książki), ale jeżeli ta seria jest w połowie tak dobra jak inne książki (czytałam różne opinie, że autorka ponoć jakąś gafę zrobiła w tej serii) to byłoby mi wstyd na miejscu Kasi, że ktoś zestawia książki z tym chłamem 365 dni. co do tej książki to jest tylko picie wina, omdlenia i spanie. żenada ! aż dziw , że ludzie maja aż tak słaby gust i promuja to coś, a jest tak dużo fajnych i ciekawych serii - ba, nawet polskich autorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO nie Kasia zrobiła gafę, a korekta. Nie odmienili słowa Penis w pierwszym tomie. :P Bo stwierdzili, że tak jest prawidłowo.
      Ale też uwazam że zestawianie książek Kasi z takim chłamem to masakra.

      Usuń
  6. Również nie uważam, żeby książka 365 dni była dobra. Poprawka nie podobała mi się w ogóle... jednak wiem, że dużo ludzi czyta tę autorkę i chce więcej książek o tej tematyce mafijnej połączonej z erotykiem. Dlatego poleciałam książki, które w mojej ocenie są o wiele lepsze niż to co tworzy B.Lipińska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Intryga i reszta serii??? Proszę Cię. Gdzie tu podobny klimat ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie mają kilka zbliżonych wątków, może nie mafijnych, ale są to książki o mocnym podtekście. To jest moje osobiste zestawienie i rozumiem, że każdy będzie miał swoje własne zdanie ;)

      Usuń
    2. Ważne, aby lektury Tobie sprawiały radość, a skojarzenia bywają najróżniejsze, podobnie jak porównania. :)

      Usuń
  8. Ja ostatnio czytałam KOCHANKA KSIĘCIA, SEKRET KSIĘCIA I KORONA NA ZAWSZE GENEVY LEE. Książka mi akurat się podobała bo przypominała mi 50 twarzy Greya. Tylko Greya zastępuje książe... Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ci szczerze, że choćbym chciała zabrać głos w sprawie podobieństw książek najbardziej krytykowanej autorki erotyków, to nie mogę. Już od kilku miesięcy trąbie w sieci na temat tego, że to nie jest mój ulubiony gatunek, dlatego mało co w nim „ogarniam”, dlatego pozostawię ten ranking ocenie tym, którzy naprawdę wiedzą, co mówią.
    No dobra... Jedynie powiem, że mogłaś chociaż lekko przybliżyć fabuły zaprezentowanych serii. Wtedy ten post nie wyglądałby tak... sucho? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nietam gadaj, bo na Kaci masz ochotę 😁

      Usuń
    2. Owszem, mam, ale nie znam tej serii na tyle, by móc stwierdzić, czy pasuje ona do tego zestawienia, czy powinnam w tym przypadku zaprotestować. A co do tego, że to nie jest mój ulubiony gatunek, to zawsze dodaję wzmiankę, że robię wyjątki, kiedy jest to coś, co przykuwa uwagę. A z książkami tej autorki tak właśnie jest.

      Usuń
  10. Kompletnie niezne mi tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozycje 2,3,4,5,6,9 nie są ani trochę podobne do Lipińskiej.
    W ogóle umieszczanie tych książek (wszystkich) z Lipińską to szczyt żenady.
    Nie ma książki podobnej do tego chłamu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam we wstępie, że nie dodaje do tego zestawienia tylko książek z mafijnymi wątkami, ale również gangi motocyklowe, nielegalne walki i interesy. Także nie rozumiem w czym problem to jest moja ocena książek i bardzo chętnie przyjmę nowe tytuły, które mogłyby mnie zaciekawić, których np. jeszcze nie znam ? ;)

      Usuń
  12. Evans bardzo lubię, ale ostatnio czytałam "Niczyja" Anny Crevn Sznajder i książka mnie naprawdę zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam. Erotyk przeczytałam raz i się bardzo zawiodłam. Nie liczę tutaj sławnych 50 Twarzy Greya, bo tu poległam przed 50 stroną. Jednak chcąc poszerzyć horyzonty zabrałam się wczoraj za drugi erotyk w mojej karierze - jestem na 20 stronie i czuję czarną rozpacz, że jeszcze 400 stron tej męczarni przede mną. podsumowując - zamierzam ten nieszczęsny erotyk dokończyć i zapomnieć, że podobny gatunek w ogóle istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie ja do tego worka wciskam wszystkie z roznegliżowanym facetem na okładce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla niektórych książek z tej listy krzywdą jest porównywanie ich do Lipińskiej, naprawdę! Mnie by to raczej zniechęciło do ich przeczytania, ale pewnie są osoby, które to zachęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnego innego erotyku, nawet najgorszego nie można porównywać z Książka Lipińskiej, bo jest to uwłaczanie innym autorom. Serio. Nie mam nic do twojego rankingu, bo wśród nich są moje ulubione :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. L.J. Shen odradzam całym sercem. Grafomania z zagranicy. Większość z tych książek będę ominąć szerokim łukiem, bo twór Lipińskiej to gniot, jakich mało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie cierpię erotyków. Miałam nieprzyjemność czytania książki 365 dni i uważam, że to gniot, jakich mało. Nie rozumiem, jak ta szkodliwa społecznie książka może się komukolwiek podobać i jak kobiety mogą zachwycać się gwałcicielem, zabójcą i porywaczem Massimo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mnie nawet do głowy nie przyszedł pomysł, aby po taką książkę sięgnąć... smuci mnie, że jest na nią zapotrzebowanie.

      Usuń
  19. Polecam rowniez raze and reap Tillie cole. Wiekszosc z twoich pozycji przeczytalam i osobiscie jestem fanka kaci hadesa kinga oraz braci slayter . Zastanawiam sie czy kiedys wydadza dalsze czesci kinga oraz katow juz nie moge sie doczekac . I radze nie odrzucac wszystkich pozycjii tylko dlatego ze olga lipinska wam sie nie podoba 😉

    OdpowiedzUsuń