Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 2 kwietnia 2019

Dearest Dandelion - Lex Martin

Tytuł: Dearest Dandelion
Tytuł oryginalny: Finding Dandelion
Autor: Lex Martin
Cykl: Dearest
Tom: 2
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 18.01.2019
Liczba stron: 336
Egzemplarz: recenzencki


" Jax Avery to gorący przystojniak, który jest gwiazdą piłki nożnej. Kiedy na imprezie poznaje Dani Hart, między nimi od razu iskrzy. Spędzają ze sobą upojne chwile, myśląc, że już więcej się nie spotkają. Wkrótce okazuje się, że nową współlokatorką Dani jest siostra Jaxa, która nie cierpi brata z powodu jego podbojów. Sprawę komplikuje fakt, że chłopak ze względu na wypadek kompletnie nie rozpoznaje Dani. Chociaż Jax ma mgliste pojęcie o tym, co zaszło między nim i Dani, to czuje do niej niesamowite przyciąganie. Nie potrafi trzymać się z dala, nawet jeśli oznacza to złamanie wszystkich zasad. "

Początek kwietnia zaczęłam od książki, która okazała się moim nowym odkryciem, jeśli chodzi o literaturę kobiecą. Co prawda zaczęłam raczej nie po kolei, bo od 2 tomu serii, ale to nic nie szkodzi. Książki, mimo że są serią, opowiadają o innych bohaterach. Nie wypowiem się co do całej serii (jeszcze, mam zamiar czytać 1 tom ), ale opowiem wam trochę o moich odczuciach co do tej książki oraz autorki.

Dani to niepewna siebie dziewczyna, która nie potrafi złożyć dobrze zdania w obecności przystojnych mężczyzn. Po burzliwym rozstaniu z chłopakiem wymyśla sobie listę rzeczy, które chce zrobić. Na liście znajduje się tatuaż, piercing oraz przygodny seks w klubie z przypadkowym mężczyzną. Jak możemy się łatwo domyślić, w klubie Dani poznaje drugiego głównego bohatera tej książki Jax'a.

Jax to typowy sportowiec, ma grono kobiet, z którymi notorycznie sypia. Nie wierzy w związki i liczą się dla niego tylko przygody na jedną noc. Jax ma również siostrę, o którą w miarę możliwości się troszczy. Jax wychował się w bogatej rodzinie, jednak nigdy nie zaznał szczęścia rodzinnego, za to Dani ma wspaniałą matkę, która niestety walczy z chorobą nowotworową.

Gdy Dani i Jax spotykają się, dowiadują się o sobie coraz to nowych rzeczy. Para zaczyna coraz bardziej pragnąć siebie nawzajem i starają się stworzyć coś dla nich zupełnie nowego. Czy takie połączenie dwóch charakterów ma sens ? Czy odnajdą siebie nawzajem ?

Książka to coś nowego, ja nigdy wcześniej nie słyszałam o tej autorce. Słyszałam za to wiele opinii, że ten tom jest słabszy od pierwszego. Jeśli tak to tym bardziej nie mogę się doczekać, aż w końcu go przeczytam. Książka jest o miłości dwójki zupełnie innych ludzi, ale mówi również o rodzinie, więzach pomiędzy dziećmi a rodzicami. Pokazuje jak bogaci ludzie, postrzegają wartość, a zarazem godność innych osób. Ja byłam oczarowana tą historią i mam nadzieje trzeci tom zostanie wydany jeszcze w tym roku. A wy znacie Lex Martin?

" Kocham głęboko, całą swoją duszą. Moi poprzedni faceci byli jak ciepły koc w chłodny dzień. Jax jest płomieniem, ogniem, który wypala mnie na wskroś. "




27 komentarzy:

  1. Ja niesety miesiąca od książki nie zaczęłam ;/ nie przepadam za takimi ksiązkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna stawia sobie za cel przygodny seks... No, brawo. Już to mnie odrzuciło. Zresztą, u faceta też bym nie pochwalała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to odrzuciło. Lubię lekkie książki, ale tę jedną chyba sobie daruję.

      Usuń
  3. Jakże przyjemnie brzmią książki, które potrafią wniknąć do naszej wyobraźni i dostarczyć mnóstwo emocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale muszę to chyba zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. To raczej nie moja bajka, na dodatek wydaje się dość schematyczna. Raczej sobie podaruję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych książek, ale to nie moje klimaty. Kiedyś lubiłam taką tematykę, teraz stawiam na thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat książka zupełnie nue w moim guście :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapiszę sobie na listę do czytania, być może uda się w tym roku 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja ok. Książki tej półki mają swoich odbiorców. To dla nich dobra propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi lekko, okładka wiele zdradza o treści

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trochę mieszane uczucia ale nie mówię nie, jeśli będę mmiała okazję to przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej chwili, mam ochotę na bardziej wymagającą lekturę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie spędzony czas z książką to piękna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem odpuszczę sobie, bo nie przepadam za taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam i nie wiem czy znajdę czas poznać w najbliższym czasie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam przyjemności poznać tej serii, ale wszystko przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej serii! Cieszę się jednak że można zacząć od drugiego tomu i nie jest to problemem, czasem sama trafiam tak, że sięgam po powieść i okazuje się, że to kolejna część.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam obie książki z serii i również mi się spodobały, dlatego z niecierpliwością czekam na kolejny tom :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta okładka to cudo! Tak naprawdę to przez nią zainteresowałam się tą książką. I jeszcze jest Dani <3 Jakoś tak uwielbiam to imię ;) Leci do stosiku do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem nie udało mi się zacząć miesiąca z żadną książką, ale nic straconego. Pomimo tego, że ostatnio czytam zdecydowanie więcej książek YA niż kiedykolwiek, to nadal nie jestem do końca przekonana do tego gatunku.
    W najbliższej przyszłości mam w planach przeczytanie kilku książek, które tylko przerzucam z miesiąca na miesiąc, ale kto tam wie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam już przesyt takich książek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię literaturę kobiecą i muszę powiedzieć, że też nie słyszałam o tej autorce i muszę to szybko nadrobić. Widzę, że ominęła mnie dobra historia. Ja chyba jednak zacznę od pierwszego tomu 😁 lubię zaczynać od początku 😁

    OdpowiedzUsuń
  23. Niespecjalnie ciekawi mnie ta książka, dlatego ją sobie daruję. Ją i jej poprzedniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej! Kompletnie nie moje klimaty. Bardzo nie lubię literatury kobiecej, a już szczególnie w takich przesłodzonych okładkach. Tym razem książka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń