Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 25 kwietnia 2019

Idealny mężczyzna - Kristen Ashley

Tytuł: Idealny mężczyzna
Tytuł oryginalny: Law Man
Autor: Kristen Ashley
Cykl: Mężczyzna marzeń
Tom: 3
Wydawnictwo: Akurat
Data wydania: 20.02.2019
Liczba stron: 544
Egzemplarz: recenzencki


" Cztery lata temu Mitch Lawson wprowadził się do mieszkania naprzeciwko Mary Hanover, a ona od pierwszego wejrzenia zakochała się w wysokim, przystojnym i świetnie ubranym detektywie. Wie, że Mitch nigdy nie odwzajemni jej uczucia, jest przecież z innej ligi. Co nie zmienia faktu, że to mężczyzna jej marzeń. Niespodziewanie Mara zostanie opiekunką dwojga dzieci, a detektyw zaoferuje swoją pomoc… choćby w postaci cudownego masażu stóp. Mara pamięta o tym, kim jest i skąd pochodzi. Ma bolesną świadomość, że Mitch jest po prostu dla niej za dobry. On jednak uważa inaczej; spróbuje przekonać Marę, żeby odcięła się od swojej przeszłości. Chciałby stworzyć z nią rodzinę, ale odkryje, że musi chronić ją przed zupełnie nieoczekiwanymi zagrożeniami i groźnymi przestępcami, którzy będą próbować ich rozdzielić. "

"Mężczyzna marzeń" to seria, która opowiada o fantastycznych mężczyznach, którzy oczarują nas od pierwszych stron. Każdy tom opowiada o innych bohaterach, dlatego bardzo przyjemnie się to czyta, a książek nie musimy czytać w pierwotnej kolejności, chociaż jakieś tam minimalne szczegóły są powiązane ze sobą. W tej książce mamy jeszcze więcej wątku kryminalnego niż w poprzednich, a sam romans zostaje zepchnięty na ostatni tor i tak naprawdę rozkręca się pod koniec książki. Nie jest on jednak nachalny ani wyobcowany, dlatego nie będzie raził w oczy. Jest to jak na razie moja ulubiona część tej serii i nawet "Tajemniczy mężczyzna" został zepchnięty z podium. 

Mara Hanover to 31-letnia kobieta, która pracuje jako sprzedawca materacy w sklepie. Kobieta uciekła z toksycznego środowiska oraz swojej rodziny i zaczęła życie od nowa daleko od problemów. Jest osobą, która nie umie ocenić swojej wartości, jest wobec siebie mocno krytyczna. W mieście mieszka również jej kuzyn z dwójką wspaniałych dzieci. Jest to jednak mężczyzna, który nie dba o rodzinę, wplątał się w brudne interesy z mafią oraz narkotyki. Mara postanawia uratować dzieci i zabiera je do siebie, na pomoc przychodzi jej sąsiad Mitch. 

Mitcha Lawsona mogliśmy poznać już w poprzednich dwóch tomach, jednak to dopiero teraz poznajemy go naprawdę. Jest on detektywem i sąsiadem Mary. Mężczyzna zwrócił uwagę na swoją sąsiadkę, jednak ona cały czas przed nim uciekała i wydawała się żyć w innym świecie. Gdy Mitch pomaga kobiecie w opiece nad dziećmi, zaczynają się do siebie coraz bardziej zbliżać. Jednak czy tajemnice z przeszłości i problemy z mafią nie zepsują wszystkiego, co się zrodziło w tych ludziach?

"Idealny mężczyzna" porusza bardzo ważny temat, który wiele z nas odczuwa na co dzień. Mamy również wątki samoakceptacji, krytycznej samooceny oraz niepewności. Oczywiście w książce nie zabrakło tajemnic, niewyjaśnionych sytuacji oraz wątku kryminalnego, który ja tak uwielbiam. Autorka ma bardzo łatwy styl pisania, który nikomu nie sprawi trudności w czytaniu. Zakończenie w tej książce mnie rozwaliło totalnie, nie spodziewałam się czegoś takiego. Ja już zakupiłam 4 tom po angielsku, ale mimo wszystko czekam na polską wersję, bo ma piękne okładki w porównaniu z tymi oryginalnymi.


"Nigdy nie wierzyłem w takie głupoty, ale teraz sobie myślę, że zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia."





24 komentarze:

  1. Chyba mam przesyt takich książek i mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zaciekawił mnie opis. Propozycja idealna na majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm nie jestem przekonana, czy to literatura, która mi odpowiada, ale chętnie się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryminałów nie lubię, ale romans już do mnie przemawia :) mogłabym spróbować ja przeczytać ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, sama okladka sugeruje, że wątek romantyczny jest wiodący, ale skoro to ta część kryminalną dominuje, to może skuszę się na tą część 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam pierwszy tom tej serii i bardzo miło go wspominam. Ta książka czeka już na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, to nie są moje klimaty czytelnicze. Cieszę się jednak, że Tobie ten gatunek przypadł do gustu. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie gatunków. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpierw muszę nadrobić wcześniejsze tomy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Po samej okładce i tytule byłam pewna, że to pospolity erotyk :D Ale jak doczytałam co i jak to nabrałam ochoty na lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kryminały bardzo lubię czytać, a w połączeniu z wątkiem romantycznym to chyba nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozwój wątku kryminalnego bardziej skłania mnie do tej książki niż poprzednich, ale chętnie się dowiem, czy mężczyzna idealny w ogóle istnieje ;)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kryminalne wątki zawsze zwrócą moją uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli wątek romansowy jest tu bardziej na poboczu to chyba nawet się skuszę przez ten kryminał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swoją drogą, jak wielu osobom brakuje samoakceptacji, a przecież bez niej nie ma drogi do polubienia siebie, uwierzenia w wartościowe przesłania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po tytule pomyślałabym, że to kolejna, banalna seria, ale dzięki Twojej opinii, wiem, że warto zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie sięgnę po te książkę. Zepchnięcie wątku romansu, a zwiększenie wątku kryminalnego, jak dla mnie jest na niekorzyść książki. Jednak każdy lubi coś innego, więc dobrze, że Tobie spodobała się ta część ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak nie znalazłam idealnego romansu wśród książek, tak uważam, że mężczyzn idealnych nie ma. Książka totalnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może sięgnę po nią niedługo, chociaż pewnie lepiej będzie mi zacząć od pierwszego tomu. Podoba mi się połączenie romansu z kryminałem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaje sie na tą serię już jakiś czas. Mam ją na uwadze. Powoli wychodzę z zobowiązań wydawniczych, więc będę mieć trochę czasu dla siebie :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż, opis tego tomu brzmi znacznie ciekawiej od poprzedniego, ale i tak do pierwszego się nie umywa. Nadal widać tutaj trącące przewidywalnością, schematyczne elementy, które niespecjalnie mnie do siebie przyciągają. Podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecę mojej koleżance. Aktualnie poszukuje takiej gorącej historii:) A ta wydaje się być w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się ciekawie. Lubię takie klimaty. Poszukam książki w swojej bibliotece, może akurat będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam serię całym sercem, szczególnie drugi i trzeci tom. <3

    OdpowiedzUsuń