Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 11 kwietnia 2021

Niedopasowani - Samantha Young, Kristen Callihan

Tytuł: Niedopasowani 

Tytuł oryginalny: Outmatched

Autor: Samantha Young, Kristen Callihan

Wydawnictwo: Burda Książki 

Data wydania: 29.04.2020

Liczba stron: 370

Egzemplarz: BookTour

Kiedy dostała wymarzoną pracę w nowoczesnej firmie, myślała, że trafiła do środowiska promującego myślenie postępowe. Okazało się jednak, że jej szefowi zależy na tym, żeby pracownicy mieli ustabilizowane życie osobiste. Na szczęście udało jej się znaleźć idealnego kandydata na „narzeczonego” – wykształconego młodego mężczyznę, który szuka szybkiego zarobku. Ale zamiast niego na spotkanie przychodzi jego opiekuńczy brat Rhys Morgan – wysoki, umięśniony były bokser z niewyparzonym językiem. Rhys znajduje się pod ogromną presją. Odkąd zrezygnował z kariery bokserskiej, próbuje prowadzić podupadającą siłownię i pilnować, by jego młodszy brat Dean nie zszedł na złą drogę. Chroniąc Deana przed nim samym, Rhys idzie na spotkanie z pewną bogatą snobką, żeby powiedzieć jej, co o tym wszystkim myśli. Okazuje się jednak, że trafił na wielką szansę. Co prawda nie znoszą się nawzajem, ale jeżeli Rhys będzie udawał chłopaka Parker, oboje na tym zyskają. Ona utrzyma swoją pracę, a on namówi jej szefa – a swojego fana – do sponsorowania siłowni.

Gdy twoje dwie autorki piszą razem książkę, to znak, że musi być to coś dobrego. Gdy zobaczyłam tę książkę, wiedziałam, że to będzie moja lektura w najbliższym czasie. Książki Samanthy oraz Kristen są fenomenalne i nie mogłam sobie odpuścić ich duetu. Czy "Niedopasowani" to dobra książka? 

Parker to młoda kobieta, która pochodzi z zamożnej rodziny. Skończyła dobre studia i wydawać by się mogło, że znalazła swoją wymarzoną pracę. Okazuje się jednak, że jej szef wymaga od swoich pracowników, aby mieli ułożone swoje życie prywatne. Parker nie ma jednak ani chłopaka, ani męża i dzieci. Musi więc szybko wymyślić jak wybrnąć z tej kłopotliwej sytuacji. Postanawia zatrudnić faceta na niby. Jednak na umówione spotkanie przychodzi jego wściekły brat.

Rhys to były zawodnik bokserski. Kiedyś był uznawany za gwiazdę, teraz nadal się o nim mówi. Jednak mężczyzna nie chce już walczyć, kompletnie stracił do tego zapał i serce. Po śmierci swojego ojca odziedziczył klub oraz gigantyczne długi. Stara się zrobić wszystko, aby nie stracić marzeń swojego ojca. Dlatego, gdy poznaje Parker postanawia zostań jej "chłopakiem do wynajęcia". Jednak między tymi zupełnie różnymi ludźmi, dochodzi do uczucia. 

"Niedopasowani" to książka, która zrobiła na mnie naprawdę wielkie wrażenie. Autorki świetnie poradziły sobie w duecie i historia, którą stworzyły jest przepiękna. Niby zupełnie dwa różne światy, jednak piękna miłość, która jest trudna i z wieloma przeszkodami. Historia nie pędzi, mamy okazje powoli poznawać naszych bohaterów i przyglądać się im bardzo dokładnie. Jesteśmy świadkami tego, jak rodzi się wspaniałe uczucie między dwójką ludzi. Ja chętnie bym przeczytała jeszcze inne książki tych dwóch autorek w duecie. 

(...) śmierć jest częścią życia[...] każdego z nas kiedyś to spotka. Ale jeżeli nikogo do siebie nie dopuścisz, nigdy nie będziesz mógł w pełni cieszyć się życiem".

19 komentarzy:

  1. boję się trochę czytać duetów, ponieważ nigdy nie wiem, czy historia będzie dobrze dopasowana, ale jak widzę tutaj autorki sobie poradziły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale nie ukrywam, że bardzo mnie nią zaintrygowałaś. Myśl, że ta książka mogłaby mi przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie planowałam czytać tej książki, ale sprawiłaś, że zmieniłam zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem ksiązki zyskują na tym, że pisane są przez dwóch autorów, każdy z nich dokłada cegiełkę od siebie, a jeśli jeszcze całość ogarnięta pod względem ujednolicenia fabuły i klimatu, to tym bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ta książką wyróżnia się na tle innych, wydaje się dopracowaną historią, dlatego chętnie polecę tytuł mojej córce pod rozwagę, przyda się na czas odstresowania po maturalnych egzaminach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele razy mignęła mi ta książka na Instagramie i cały czas się zastanawiam czy ją zamówić. Myślę, że by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że Książka Ci się spodobała. To naprawdę fajnie, kiedy czyta się satysfakcjonującą lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. O pierwszej autorce słyszałam, jednak drugiej nie. Podoba mi się opis ksiązki, dlatego chętnie się przekonam i ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. WYdaję mi się, że ta powieść spodobałaby mi się. Znam obie autorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zachęciłaś swoją opinią i zdecydowanie muszę sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale po Twojej recenzji wiem, że koniecznie muszę po nią sięgnąć w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej książki. Bardzo jestem jej ciekawa . Napewno jej nie pominę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię książki Samanthy Young i od jakiegoś czasu mam ochotę na tę książkę. Po Twojej recenzji jeszcze bardziej chcę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, to nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale chętnie zapiszę sobie tytuł, bo zaciekawiłaś mnie swoją recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że książka zrobiła na tobie duże wrażenie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, ale ciekawie się zapowiada. Nie przepadam za romansami, ale tam ma bardzo oryginalną fabułę. Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń