Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 24 sierpnia 2016

Dieta na płaski brzuch. Zrzuć aż 8 kg w 14 dni - David Zinczenko

Tytuł : Dieta na płaski brzuch. Zrzuć aż 8 kg w 14 dni
Tytuł oryginalny : Zero Belly Diet. Lose Up to 16 lbs. in 14 Days!
Autor : David Zinczenko
Wydawnictwo : Vital
Rok wydania : 2016
Liczba stron : 370
Egzemplarz : recenzencki

" Autor ujawnia wyniki badań, które ujawniają sekret szczupłych osób i podaje przyczyny dla których część ludzi nie może stracić na wadze, bez względu na to jak bardzo się stara. Podpowiada jak wyłączyć geny tycia, podkręcić metabolizm, skończyć ze wzdęciami i osiągnąć płaski brzuch. "

Przed ciążą zawsze miałam płaski brzuch i idealną figurę, nigdy nie musiałam martwić się tym co jem i w jakich ilościach jem, Moja przemiana materii dawała sobie radę ze wszystkim. Ale niestety po ciąży zostało mi parę kilogramów które niestety nie pasują do mojej idealnej sylwetki. Ćwiczenia oczywiście swoją drogą , ale postanowiłam zacząć stosować sobie dietę która by mnie w jakiś sposób zadowoliła. Zdrowe jedzenie oczywiście też , ale uwielbiam koktajle na które po prostu nie mam pomysłów. I tutaj właśnie z pomocą tej książki odkryłam wiele ciekawych rzeczy takich jak : Przepisy na nowe koktajle , herbaty które przyspieszają spadek wagi , plan oczyszczania organizmu. treningi oraz wiele innych ciekawych rzeczy. 

Sport to nigdy nie była moja mocna strona , od zawsze nie ćwiczyłam na wf bo po co mam idealną figurę to dlaczego mam się przemęczać. Teraz natomiast sport sprawia mi wiele frajdy , czuje się jako nowo narodzona. Nie rozstaje się z książką i gotuje oraz robie przekąski właśnie z tą książką. Wszystkim smakuje a ile przy tym mam radości ;)



1 komentarz:

  1. Ja mam na szczęścia płaski brzuch. Ale jeśli komuś pomoże ta książka, to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń