Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 30 marca 2017

Zaufaj mi - J.Lynn

Tytuł : Zaufaj mi 
Tytuł oryginalny : Trust in Me
Autor : J. Lynn
Cykl : Zaczekaj na mnie 
Tom : 1,1
Wydawnictwo : Amber
Data wydania : 05.12.2014
Liczba stron : 352
Egzemplarz : własny 

" Zaczekaj na mnie w wersji bohatera. Ta sama miłość, a zupełnie inna opowieść.
Zaczekaj na mnie to opowieść Avery o uczuciu jej i Camerona, o bólu i szczęściu. Teraz głos ma Cameron. Z jego perspektywy ta sama historia wygląda całkiem inaczej… Jest przyciąganie, któremu nie warto się opierać. Cameron Hamilton to ideał mężczyzny i marzenie wszystkich dziewczyn. Lecz pierwszego dnia w college’u spotyka tę jedyną. Jest przeszłość, od której nie wolno uciekać. Na Avery Morgansten nie działa urok błękitnych oczu Camerona. Czegoś panicznie się boi, chce o czymś zapomnieć. Czy dlatego go odpycha? Są ludzie, o których trzeba walczyć. Ale Cameron nie pozwoli jej odejść. Musi przekonać Avery, że jest warta miłości. Że sama potrafi kochać. Bo są uczucia, którym trzeba zaufać… "

Historia pewnie wyda wam się znajoma. Avery spóźniona na zajęcia wpada z impetem, na przystojnego i pewnego siebie Camerona. Każda dziewczyna chciałaby znaleźć się na jej miejscu. Jednak dziewczyna jest inna, zna tylko jedną drogę ucieczkę. Brzmi znajomo ? Dlatego, że „Zaufaj mi „to nic innego jak ta sama opowieść co w książce „Zaczekaj na mnie „tylko że oczami naszego wspaniałego Cama.

-Dziewczyna?
Patrzyłem w sufit swojego pokoju
-Tak, mamo, dziewczyna
PO drugiej stronie lini zapadła cisza.
-Płci żeńskiej ?
-Tak 
-Prawdziwa, żywa kobieta ?
-W odrużnieniu od sztucznej i martwej ?

Cameron zaimponował mi już w poprzedniej książce. Chciałam go lepiej poznać i faktycznie brakowało mi jego myśli w poprzedniej książce. Jednak wiem, że to był zabieg celowy, do powstania tej książki. Jak wiecie, Cam skradł, moje serce i w tej książce jeszcze bardziej sobie to uświadomiłam. Który normalny facet ma tyle cierpliwości i wyrozumiałości. Mimo tego, że „Babeczka „odrzucała go na każdym kroku mimo wszystko, trwał przy jej boku. Chociaż nie mówiła mu do końca prawdy, cały czas starał się ją zrozumieć, gdyż wiedział, że spotkało ją coś złego. Podejrzewał, jednak nigdy nie, naciskał. Miał wiele swoich problemów, sam nie miał łatwego życia. Mimo wszystko starał się i dotrwał do końca.

Spłukałem gardło piwem i wyszedłem z kuchni akurat, żeby zobaczyć Olliego, który zmierzał do drzwi wejściowych.Z Rafaelem.
-Chyba sobie robisz jaja!- Odstawiłem piwo.
-Zwracam ci wolność, zielony przyjacielu - zaćwierkał Ollie i pocałował Rafaela w skorupę. - Idź, szalej !


Podoba mi się, że J. Lynn ominęła, niektóre wątki, przez co książkę czytało, się jeszcze lepiej. W poprzedniej książce brakowało mi kilku wyjaśnień, dlatego cieszę się, że w końcu poznałam, to co mnie,nurtowało. Sama historia jest naprawę dobrą w odbiorze, lekka i przyjemna. Mnie przeczytanie zajęło dosłownie kilka godzin , które spędziłam w miłej atmosferze. Nie lubię czytać dwóch książek o tym samym , i już kiedyś wam o tym wspominałam , ale chociaż mocno mnie to denerwuje, wiem , że i tak przeczytam , gdyż ciekawość bierze górę. Cieszę się , że koleżanka podsunęła mi tę serię pod nos , bo pewnie nigdy bym po nią nie sięgnęła. Mam nadzieje , że recenzja drugiego tomu już niedługo na blogu , wyczekujcie !

Jase się nachylił.
-Co z tobą dzisiaj ? Nie odpisałeś. Myślałem , że FIFA cię wciągnęła.
-A co, tęskniłeś? - Zdjołem koszulkę, zwinąłem i rzuciłęm na tył.
-Może
Roześmiałęm się , a potem wziąłęm z siedzenia czapkę i nałożyłem, żeby zasłonić oczy.
-Nie wiedziałęm, że się spotykamy.
-Zraniłeś moje uczucia!
-No to na następnej randce kupie ci piwo.
-Obleci. Jestem łatwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz