Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 26 marca 2017

Zaczekaj na mnie - J. Lynn

Tytuł : Zaczekaj na mnie 
Tytuł oryginalny : Wait for you
Autor : J.Lynn
Cykl : Zaczekaj na mnie 
Tom : 1 
Wydawnictwo : Amber 
Data wydania : 04.03.2014
Liczba stron : 304
Egzemplarz : własny 

" Są rzeczy, na które warto czekać…Dziewiętnastoletnia Avery Morgansten ma nadzieję, że po wyjeździe do college'u ucieknie od tragedii sprzed pięciu lat, która odmieniła jej życie. Szuka spokoju i zapomnienia. Nie chce zwracać na siebie uwagi, chce się uczyć. Nie wyobraża sobie miłości.
Są rzeczy, których warto doświadczyć…
Ale Cameron, chodzący ideał, metr dziewięćdziesiąt o elektryzujących błękitnych oczach, budzi w niej uczucia, z których, jak myślała, na za-wsze ją obrabowano. Których najbardziej się boi…
Są rzeczy, których nie powinno się przemilczać…
Wtedy przeszłość powraca. Zaczynają się maile i telefony z pogróżkami...
Ale są rzeczy, o które warto walczyć… "

Lubię książki z gatunku New Adult! Już dawno nie sądziłam, że ten właśnie gatunek może wnieść coś innego. Każde pisane według schematu, ciągle to samo. A jednak można napisać dobrą książkę typowo dla młodzieży. „Zaczekaj na mnie „to emocjonalna bomba wybuchowa. Można przy niej się złościć, płakać, śmiać się. Rozbudza w człowieku wszystkie uczucia, jakie chowa w swoim sercu. Znam tę autorkę z jej innych książek, ale nie sądziłam, że może mnie zachwycić. To jak autorka poprowadziła dialogi, z jakim humorem przedstawiała, nam niektóre sytuacje, było po prostu mistrzowskie ! Jedna z moim ulubionych książek marca.

- Dziękuję ci. Lekko uniósł kącik ust.
- Za co?
- Że zaczekałeś na mnie ...

Cała książka mieści się w głównej mierze koło jednego wątku. Młoda kobieta Avery postanawia wyjechać na studia oddalone o swojego domu kilka tysięcy kilometrów. Chce uciec i zostawić za sobą dawne życie. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że przeszłość odcisnęła na niej tak duże piętno, które nie chce dać jej normalnie żyć. Gdy poznaje młodego przystojnego i naprawdę miłego chłopaka, nie umie sobie z tym poradzić. Chociaż zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy mężczyzna jest, taki sam ciągle,ma na uwadze to, co działo się, gdy miała czternaście lat. Jednak Cameron nie poddaje się, chce za wszelką cenę zdobyć serce Avery. Jednak przeszłość jednego i drugiego musi w końcu wyjść na wierzch i mimo wstydu nie można skrywać całej tajemnicy w sobie.

-Chodź ze mną na randkę - poprosił i zaczesał mokre włosy do tyłu.
-Nie - szepnęłam (...)
-Zawsze pozostaje jutro.
Szłam za nim. 
-Jurto nic nie zmieni.
-Zobaczymy.
-Nie ma na co patrzeć. Tracisz czas.
-Jeśli chodzi o ciebie, nic nie jest stratą czasu.

J.Lynn zwana również jako Jennifer L. Armentrout pokazała kawał dobrej historii. Nie sądziłam, że książka, w którym głównym tematem jest gwałt na osobie młodej i nic niewidzącej o życiu. Może być tak pełna szczęścia i miłości. Poznajemy również wiele ciekawych osób oraz zwierząt. Żółw, który występuje, w tej historii ,skradł moje serce od samego początku , wiem, że to będzie idealna zwierzę dla mnie. Sama książka napisana w lekkim stylu czyta się ją szybko i przyjemnie. Okładka niestety nie zadowoliła moich wymagań , wydawnictwo Amber nie popisało się, ale to nic nowego. W tekście można było odnaleźć kilka literówek , ale nie przeszkadzało to w czytaniu. Polecam serdecznie tę serię , nie tylko młodzieży.

- Chciałem być z tobą od pierwszego razu, kiedy mnie odrzuciłaś. Czekałem, aż wrócisz - uśmiechnął się- Ale jeśli mamy w to wejść, musimy ustalić święte zasady.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz