Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 7 września 2024

Villain - L.J. Shen

 

Tytuł: Villain

Tytuł oryginalny: The Villain

Autor: L.J. Shen

Cykl:  Boston Belles

Tom: 2

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki

Data wydania: 23.11.2023

Liczba stron: 448

Egzemplarz: własny

"Persephone miała tylko jedno życzenie – aby przystojny jak sam władca piekieł i równie nieosiągalny Cillian Fitzpatrick nie tylko zwrócił na nią uwagę, ale i oddał jej swoje serce. Wtedy jeszcze nie wiedziała, że mężczyzna ma w piersi jedynie bryłę lodu. Kiedy Persephone znalazła się w nie lada kłopotach, Cillian niespodziewanie wyciągnął ku niej jednak pomocną dłoń. Ale jego przysługi nigdy nie są bezinteresowne. Aby utrzymać pozycję w rodzinie i firmie, potrzebna mu żona oraz dziedzic. Składa więc Perspehone propozycję nie do odrzucenia. Zasady kontraktu między nimi są jasne – małżeństwo to układ czysto biznesowy, w którym nie ma miejsca na jakiekolwiek prawdziwe uczucia. Mężczyzna jest pewien, że cichą i uległą Perspephone łatwo da się manipulować. Jeszcze nigdy w swoim życiu tak bardzo się nie pomylił…"

"Villain" to drugi tom z serii " Boston Belles" nie jest to najlepsza książka tej autorki, jednak mimo wszystko bardzo dobrze ją wspominam. Autorka bardzo mocno nawiązała do mitu Hadesa i Persefony, co trochę miejscami było bardzo uciążliwe.

Na początku historii poznajemy Persephone, nazywaną również Persy. Kobieta jest nieszczęśliwie zakochana w bezwzględnym Cillianie. Persy służy jako druhna na ślubie Sailore oraz Huntera. Postanawia zrobić kwiatowy bukiet jednak nie wie, że kwiaty, które wzięła są trujące przez co wpada w wstrząs anafilaktyczny. Cillian, chociaż niechętnie postanawia jej pomóc. Persephone wyznaje mężczyźnie, że zrobi wszystko, żeby ją pokochał. On jednak robi wszystko, aby do tego nie dopuścić.

Cillian Fitzpatrick to najbardziej pozbawiony uczuć człowiek, wiele razy czytając o tym co robił i mówił do Persy miałam ochotę wydrapać mu oczy. Jednak w miarę upływu czasu dało się dostrzec jego przemianę. Persephone to natomiast dziewczyna, która od zawsze szaleńczo kochała Cilliana. Zrobiła wszystko, żeby on również odwzajemnił jej uczucia.

Książka ciekawa, udało mi się przeczytać ją bardzo szybko. Jednak miałam czasami wrażenie, że mam przesyt, potrzebowałam zamknąć książkę i poczytać coś innego. Będę zabierała się za kolejny tom tej serii i naprawdę mam cichą nadzieję, że pójdzie to w inną stronę.



5 komentarzy:

  1. Miałam okazję czytać pierwszy tom i zakochałam się w tej serii, dlatego też druga książka, będzie dla mnie miłą czytelniczą nowością. Angela

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie polecę ten tytuł siostrze, ona lubi tego typu historie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym nawiązaniem do mitu. Może się ksiedyś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo wszystko myślę,że mogłabym ją sobie przeczytać. Będę mieć ją na oku
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim guście zupełnie. Od czasu do czasu lubię przeczytać nieangażujące romanse, ale mam alergię na dupków i zakochane w nich idiotki, które dla pieniędzy i sexu dają się poniżać.

    OdpowiedzUsuń