Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 12 września 2024

W mroku Korei - Monika Magoska-Suchar

 

Tytuł: W mroku Korei

Autor: Monika Magoska - Suchar

Cykl: Agent Kelly

Tom: 3

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki

Data wydania: 07.12.2022

Liczba stron: 320

Egzemplarz: własny

"Pełna tajemnic Korea Północna, niebezpieczna gra na śmierć i życie oraz miłość, której nic nie powstrzyma. Agent CIA Peter Kelly budzi się w szpitalu. Niestety nie pamięta, kim jest ani jak znalazł się w Korei Północnej, na oddziale intensywnej terapii, pilnowany przez wojskowych. Rozpaczliwie próbuje dowiedzieć się, co go spotkało. Stopniowo zbiera informacje, nie wie jednak, które z nich są prawdziwe, a które zostały sfałszowane. Peter znalazł się w miejscu, w którym rządzą nie fakty, a pozory. Komu może zaufać? Amerykańskiemu ambasadorowi? Koreańskiej przywódczyni? Kto okaże się wrogiem, a kto przyjacielem i dokąd zaprowadzi go szalony romans z dwiema niebezpiecznymi kobietami? Pozbawiony wspomnień Kelly będzie musiał zaufać intuicji. Czas na ostateczną rozgrywkę."

Tym razem Agent Kelly zabiera nas do Korei Północnej. Książka jest pełna intryg, zwrotów akcji, o których czyta się z zapartym tchem i chce się coraz to więcej.

Peter budzi się w szpitalu i kompletnie niczego nie pamięta, łącznie z tym, kim jest i jak się nazywa. Nie wie jakim cudem znalazł się w zupełnie obcym miejscu i co zrobił, że wojsko nie opuszcza go nawet na krok. Za wszelką cenę zbiera informacje, aby dowiedzieć się kim jest i co stało się w jego życiu.

“W mroku Korei to trzeci już tom mojej ukochanej serii. Mamy tutaj nie tylko akcję, ale również spiski, namiętne sceny, zagadki oraz tajemnice, które rozwiązujemy razem z naszym bohaterem. Bardzo podoba mi się to, że autorka bardzo powoli odsłania nam karty i nie dostajemy wszystkich potrzebnych informacji podanych na tacy.

Z całej serii najbardziej podobał mi się drugi tom, jednak i tak polecam wam ją całą, bo świetnie spędziłam przy niej czas. Chętnie poznam inne książki tej autorki i sprawdzę czym mnie jeszcze zaskoczy.

"Byłem zdesperowany, zapędzony w ślepy zaułek, zależny od ludzi, którzy trzymali mnie na uwięzi niczym psa na łańcuchu."



7 komentarzy:

  1. Podoba mi się to coś dla mnie! Dzięki zw polecenie z przyjemnością sobie przeczytam
    Dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta część brzmi ciekawie. Aż szkoda, że seria nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka to jedna z tych które chciałoby się zapomnieć i czytać jeszcze raz, aby poczuć te wszystkie emocje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa nuta przewodnia książki, z pewnością jest to pełen tajemnic kraj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie przepadam za bondowskimi klimatami, czyli tajnymi agentami i ich romansami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Romans z tajnymi agentami w tle. Dla samego tego romansu, sięgnę po tę pozycję. Angela

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za polecenie tego tytułu. Bez wątpienia jest to bardzo ciekawa lektura na wolny czas.

    OdpowiedzUsuń