Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 10 września 2024

W cieniu Białego Domu - Monika Magoska-Suchar

 

Tytuł: W cieniu Białego Domu 

Autor: Monika Magoska - Suchar

Cykl: Agent Kelly

Tom: 2

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki

Data wydania: 23.03.2022

Liczba stron: 312

Egzemplarz: własny

"Zdruzgotany niedawnym rozstaniem z ukochaną Safiją, Peter Kelly odpoczywa w Nowym Jorku. Los nie pozwala mu jednak na długą przerwę od pracy. Pewnego dnia Peter ratuje przed atakiem gangsterów młodą kobietę, która natychmiast budzi jego zainteresowanie. Dianę śledzą bowiem nie tylko członkowie mafii, ale i agenci Secret Service, co sugeruje, że jest w jakiś sposób związana z którymś z polityków z najwyższego szczebla państwowego. Znajomość z Dianą sprawia, że Peter zostaje wciągnięty w kolejną intrygę. Są w nią zamieszani wysoko postawieni politycy, służby specjalne, a nawet sam prezydent Stanów Zjednoczonych. Na korytarzach Białego Domu Peter będzie musiał zachować ostrożność jeszcze bardziej niż kiedykolwiek dotąd. Sytuacja skomplikuje się dodatkowo, gdy do życia agenta powróci Safija. Czy tym razem przybywa jako przyjaciel, czy jako wróg? I czy jest dla nich jeszcze szansa na wspólną przyszłość? A może nadszedł czas, by otworzyć serce na nową miłość?"

Agent Kelly powraca! Tak wiem wiem, premiera tej książki była już dawno temu i każdy, już pewnie ma ją za sobą. Jednak ja żyje w innym świecie, dlatego dopiero teraz dowiedziałam się, że książka “W słońcu Dubaju doczekała się drugiego i trzeciego tomu.

Kelly przebywa na urlopie w Nowym Jorku, mężczyzna jednak nie umie usiedzieć na miejscu przez co pakuje się w kolejne tarapaty. Odrzucony przez swoją wielką miłość nie potrafi się pozbierać, gdy widzi jednak kobietę w tarapatach jego instynkty na nowo się budzą i postanawia ją uratować. Nie spodziewa się jednak, że dobrym uczynkiem zapewni sobie etat w Białym Domu. Diana kobieta w tarapatach jest bardzo mocno związana z prezydentem, który postanawia zatrudnić go do swoich szeregów. Jednak, gdy niespodziewanie jego ukochana Safije staje na jego drodze bardzo dużo się zmienia. A on sam musi podjąć decyzję czego najbardziej pragnie.

Jestem zadowolona z lektury, drugi tom o wiele bardziej mi się podobał. Mamy tutaj narrację pierwszoosobową więc całą akcję śledzimy oczami naszego głównego bohatera. Dostajemy już od pierwszych stron akcję, która towarzyszy nam aż do końca książki. Jestem zaintrygowana końcówką i nie mogę doczekać się co czeka Petera w trzecim tomie serii.

“Je­steś czuły i wiesz, jak za­pew­nić bez­pie­czeń­stwo. Nie mu­sia­łeś ku­po­wać mi domu, bo Twoje ra­mio­na były nim od chwi­li na­sze­go pierw­sze­go spo­tka­nia.”

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za polecenie tego tytułu. Bez wątpienia jest to bardzo ciekawa lektura na wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że w książce jest sporo akcji i lektura intryguje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie tego typu propozycje także chętnie sobie przeczytam. dzięki za pokazanie tego tytułu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przemawiają do mnie takie niby Bondowskie klimaty. Ale dla dobrej narracji pierwszoosobowej sprawdziłabym jak na mnie działa ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie są to moje klimaty literackie, ale muszę przyznać, że czuję się zachęcona, szczególnie, że chyba już ukazała się całość?

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie wydawnictwa wydają tyle książek, że nie da się czytać wszystkiego co nas interesuje czytać w okolicach premiery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam całą serię, świetna historia. Monika ma talent do pisania książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji zapoznać się z tą serią. Będę musiała to nadrobić, bo nie ukrywam zaintrygowała mnie twoja recenzja. Angela

    OdpowiedzUsuń