Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 24 listopada 2016

Nieuniknione - Amy A. Bartol

Tytuł : Nieuniknione
Tytuł oryginalny : Inescapable
Autor : Amy A. Bartol
Cykl : Przeczucia
Tom : 1
Wydawnictwo : Akurat
Data wydania : 9 listopada 2016
Liczba stron : 480
Egzemplarz : Recenzencki


" Evie Claremont zostawia za sobą dawne koszmary i pełna nadziei zaczyna I rok studiów. Jednak kiedy spotyka Reeda Wellingtona, chłopaka o niezwykle magnetycznej osobowości, jej życie zmienia się nie do poznania. Evie zaczyna zauważać u siebie dziwne objawy: jej rany goją się bardzo szybko. Dowiaduje się, że Reed jest Aniołem Mocy, a ona jest połączeniem człowieka (po matce) i anioła (po nieznanym ojcu) – a więc jedynym chyba na Ziemi aniołem obdarzonym ludzką duszą. Między nią a Reedem rodzi się ogromna – choć na razie całkowicie platoniczna – namiętność i wzajemna fascynacja. Okazuje się, że ich nadnaturalne przeznaczenie to coś absolutnie... nieuniknionego."

„Nieuniknione„ to fantastyczny początek serii, która mam nadzieje będzie sławna jak nasz już dobrze znany „Zmierzch". Ludzie zaczęli odchodzić, od których książek fabuła opierała się na miłości człowieka do istoty nadnaturalnej. Gdy byłam,mniejsza bardzo chętnie, sięgałam właśnie po taką tematykę i zostało mi to do dzisiaj. Czuje, że seria „ Przeczucia „ będzie zajmowała wysokie miejsce na liście moich ulubionych serii książkowych.


Chciałem cię zniszczyć (…) i chciałem też wziąć cię w ramiona i kochać, chciałem cię rozszarpać i chciałem miażdżyć to, co mogło ci wyrządzić krzywdę. Wszystko to jednocześnie.

W książce poznajemy Evie młodą kobietę, która zaczyna pierwszy rok studiów. Na jej drodze staje dwóch niesamowicie przystojnych mężczyzn pierwszym z nich jest Reed mężczyzna, który jest opryskliwy i nie do końca wiadomo, dlaczego chce się pozbyć dziewczyny z kampusu za wszelką cenę. Jest również Russel miły i opiekuńczy, z którym dziewczyna zaczyna się przyjaźnić. Czy kobieta dojdzie, dlaczego wokół niej dzieją się dziwne rzeczy ? Musie przeczytać tą pozycję.


Czasami dostajemy to, o czym marzymy. A czasami każe nam się poświęcić to, czego chcemy.


„ Nieuniknione „ to bardzo dobre wprowadzenie czytelnika do serii, idealnie opisuje nam czego możemy się spodziewać i pokazuje nam, że anioły żyją wśród nas. Jednak autorka delikatnie zmodyfikowała nam obraz anioła. Nie jest on wcale szlachetny i kojarzący nam się z miłością i dobrocią. Zakończenie książki mocno nas zdziwi, ale mam nadzieje wyjaśni się wszystko w kolejnym tomie, którego swoją drogą jestem mocno ciekawa. Mam nadzieje, że wydawnictwo Akurat szybko wyda drugi tom i nie będzie kazało nam czekać.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz