Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 3 listopada 2016

Uwikłani. Na zawsze - Laurelin Paige

Tytuł : Na zawsze 
Tytuł oryginalny : Forever with You 
Autor : Laurelin Paige 
Cykl : Uwikłani 
Tom : 3 
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 7 lipca 2016
Liczba stron : 464
Egzemplarz :  własny 

" DALSZE LOSY OBŁĘDNIE PIĘKNEJ I INTELIGENTNEJ ALAYNY ORAZ NIEZIEMSKO PRZYSTOJNEGO MILIARDERA
Spotkanie pięknej Alayny i seksownego Hudsona dało początek wszechogarniającemu pożądaniu i wielkiej namiętności.

Bycie w związku okazało się jednak dla tych obojga niemałym wyzwaniem. Ostatnie wydarzenia spowodowały, że ich poczucie wzajemnego zaufania zostało poważnie nadszarpnięte. Wspólnie więc postanawiają, że jednym sposobem na to, aby utrzymać ich relację, jest zasada otwartych drzwi, szczerość i uczciwość. To na pewno nie będzie dla nich łatwe, ale zarówno Alayna, jak i Hudson z całych sił pragną być razem. Ich uczucie rozkwita, a oni sami z optymizmem zaczynają patrzeć w przyszłość.

Jednak i tym razem dadzą o sobie znać mroczne sekrety z przeszłości. Złożone obietnice zostaną złamane, Alayna zaś odkryje, że Hudson nadal skrywa przed nią ogromne tajemnice – tajemnice, przez które przyszłość ich związku stanie pod ogromnym znakiem zapytania.

Czy Alayna, pomimo głębokich uczuć żywionych do Hudsona, wybaczy mu i zapomni o wszystkim, co zaszło między nimi?

Czy pomimo ciągłych przeciwności losu uda im się w końcu stworzyć trwały i szczęśliwy związek? " 

Cieszę się, że nie musiałam czekać na tę książkę za długo, bo pewnie bym się mocno zdenerwowała i sięgnęła, po wersję angielską tak jak,robię to zwykle. Ten tom przyszedł do mnie nieco później niż chciałam, gdyż mój listonosz stwierdził, że po co przynieść mi paczkę jak może sobie poleżeć prawie dwa tygodnie na poczcie. Ale już przeczytałam i wiem jak zakończy się ta seria, z czego się cieszę, ale czy jestem zadowolona z tego, co dostałam ?


...nie tylko mój świat kręci się wokół niej, ale że to ona jest całym moim światem. Że ona jest nie tylko powodem, dla którego chce mi się oddychać, ale w ogóle jest moim powietrzem. Że ona nadaje znaczenie każdej mojej myśli, każdemu uderzeniu mojego tętna, każdemu szeptowi mojej
świadomości. Ona jest moim całym wszystkim.

Alayna jest zawiedziona, że Hudson jej nie uwierzył i nie stanął po jej stronie. Mimo wszystko wybacza mu i wydaje się, że w ich życiu zapanował spokój. Niestety nie na długo, na jaw wychodzi kolejna mroczna tajemnica, która zdaje się zniszczyć wszystko, co było i to już na zawsze. Czy miłość zwycięży wszystko ?

- Nie to coś więcej niż początek. To kolejny etap.
- Podoba mi się.
Pocałował mnie - słodko i namiętnie - jakby składał obietnice. Jakby na świecie nie było by do roboty nic innego poza obdarzaniem mnie miłością.
Powiem wam, że ta część jest po prostu najlepsza, uwielbiam całą serię, ale ta część powaliła mnie na kolana i powiem wam, że wcale się nie spodziewałam takiego obrotu sprawy. Oczywiście w książce mamy dużo seksu, ale cieszę się, że autorka dała nam wiele więcej. Mamy zagadkę, tajemnice, mroczne sekrety. Powieść jest bardzo fajna i czyta się ją po prostu bardzo szybko i przyjemnie.


trzeci tom 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz