Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 9 czerwca 2016

Książki dla dzieci #8 - Wyspa Obłąkanych + Martin Widmark

Tytuł : Wyspa Obłąkanych
Tytuł oryginalny : Dårarnas ö
Autor : Martin Widmark
Seria: Dawid i Larisa
Tom : 3
Wydawnictwo : Zakamarki
Data wydania : 24 maja 2016
Liczba stron : 188
egzemplarz : recenzencki 

" Na zapleczu zakładu zegarmistrzowskiego Dawid i Larisa są widzami niezwykłego przedstawienia lalkowego. Jak to możliwe, by na scenie działo się to, o czym właśnie myślą? I kim jest mężczyzna w białym kitlu stojący w cieniu za kulisami?! "

Odkąd mam synka inaczej patrze na książki dla dzieci. Przeznaczone dla dzieci. Zawsze przechodziłam obok takich daleko i nigdy nie zawiesiłam oka więcej niż chwilę. Mój syn ma dopiero 2 lata więc zdaje sobie sprawę , że ta książka nie jest dla niego. Myślę , że dam mu ją dopiero do przeczytania jak będzie w granicach 12 roku życia. Ale mimo wszystko sama zachwyciłam się tą historią i chce jej znacznie więcej. 

Historia opowiada o Dawidzie i Larisie. O ich przygodach. Ja zaczęłam czytanie od trzeciego tomu wiec na nim się tutaj skupie. Przyjaciele wyruszają na wyspę Obłąkanych , gdzie odnajdują zapomniane nagrobki , dziewczyn w wieku nastoletnim. Nie były one starsze niż osiemnaście lat. Postanawiają zbadać to miejsce i wyruszają do starego zakładu psychiatrycznego  gdzie napotykają Antonssona który razem z doktorem Lindmanem przeprowadzali operacje nerwów mózgowych. 

Książeczkę szybko się czyta i bardzo przyjemnie.Nie sposób się od niej oderwać chociażby na krok. Pochłonęłam ją w nie całą godzinkę i jestem zachwycona. Mam ochotę na poprzednie części i jeśli będę miała taką możliwość to na pewno się w nie zaopatrzę. 

Za udostępnienie egzemplarza do recenzji dziękuje !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz