Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 28 maja 2017

Kumplobook. Dogrywka - Joanna Gorzelińska

Tytuł : Kumplobook. Dogrywka 
Autor : Joanna Gorzelińska 
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 15.02.2017
Liczba stron : 96
Egzemplarz : recenzencki 

" Kolejny Kumplobook dla tych, którzy potrafią świetnie się bawić bez komputera i telefonu. To książka dla dwójki przyjaciół – do wspólnej zabawy i wspólnego spędzania czasu. Można w niej rysować, przejść przez labirynty, rozwiązać kumplotest, znaleźć różnice, zagrać w gry. Każde zadanie trzeba wykonać ze swoim kumplem. To książka, która łączy!
Wyobraź sobie życie bez komórki. Tylko przez chwilę, przez jedną godzinę. Zapominasz, że ją masz. Przez 60 minut nie scrollujesz, tylko się na serio kumplujesz! Tylko ty i twój kumpel. Realny, nie wirtualny. "


Niestety smutną prawdą jest to , że coraz więcej dzieci, zamiast czas spędzać z przyjaciółmi na dworze , w który sposób rozwija ich wyobraźnię i uczy. Spędzają na oglądaniu telewizji , graniu na komputerze. To nie jest dobra metoda , ale tutaj z pomocą przychodzą nam właśnie książki , które zachęcają nasze dzieci, aby spędziły czas na zabawie ze znajomymi.

Starsze dzieci w mojej rodzinie , również niestety większość swojego dnia spędzają przed komputerem , dlatego, gdy tylko zobaczyłam ,książkę Kumplobook pomyślałam , że to będzie coś idealnego właśnie dla nich. Nie mogę, się teraz napatrzyć jak ładnie pracują i bawią się w zabawy, które zaproponowała nam ta książka. Książka ma w sobie naprawdę wiele ciekawych propozycji zabawy. Ale dla mnie największą frajdą były państwa i miasta , które przypomniały mi trochę moje czasy szkolne. 

„Kumplobook. Dogrywka „to naprawdę przemyślana książka , która zachęca dzieci w różnym wieku do zabawy i odejścia od telewizorów. Pomaga rozwijać się naszym dzieciom i również uczy, ich, choć by państw czy miast. Ja jako matka jestem zachwycona takim rozwiązaniem i sama, gdy moje dziecko podrośnie ,zaopatrzę się w pomoce tego typu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz