Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 6 maja 2017

Fueled. Napędzani pożądaniem - K.Bromberg

Tytuł : Fueled. Napędzeni pożądaniem 
Tytuł oryginalny : Fueled 
Autor : K. Bromberg 
Cykl : Driven 
Tom : 2
Wydawnictwo : Septem 
Data wydania : 20.02.2015
Liczba stron : 472
Egzemplarz : recenzencki 


" Spełnienie przyszło wraz z niezwykłą namiętnością, która wywróciła Twoje życie do góry nogami. Pożądanie jest tak palące, że zabiera Ci sen. Ciało mężczyzny, o jakim marzą tysiące kobiet… Nie chcesz niczego więcej. Jesteś jednak na tyle mądra, by wiedzieć, że ten związek nie tylko buduje, ale również rujnuje… 
Mimo to idziesz dalej. Okazuje się, że tam, gdzie powinna być tylko żądza, pojawia się uczucie. Miłość, o którą chcesz walczyć. Wbrew jego mrocznej duszy. Choć wiesz, że tak naprawdę wcale do siebie nie pasujecie.
Colton sprawia, że brakuje mi tchu, a moje serce zamiera. Jednocześnie, w przedziwny sposób, przywraca mi pełnię życia. Jak jednak kochać mężczyznę, który zamyka przede mną swoje wnętrze? Który nieustannie mnie odtrąca, abym nie zobaczyła jego brzemiennych w skutki sekretów z przeszłości? Oddałam mu swoje serce, ale nie mogę w nieskończoność czekać i przebaczać.
To jeszcze nie koniec… "



Jakiś czas temu pisałam wam o książce Driven. Namiętność silniejsza niż ból „. Jak wiecie, byłam pozytywnie zaskoczona tą historią. Dlatego zapraszam was na recenzje drugiego tomu „Fueled. Napędzani pożądaniem”, w której dowiecie się, czy moje zdanie na temat tej serii nie uległo zmianie.


Czasem ktoś, kogo uważasz za nieistotnego, okazuje się być tym, który wszystko zmieni.

Kiedy na drodze Rylee pojawia się tajemniczy i przystojny Colton świat kobiety rozpada się na milion kawałków. Dziewczyna nadal nie umie przeboleć śmierci swojego ukochanego. Colton również nie jest łatwym człowiekiem. Swoją przeszłość skrywa bardzo szczelnie, nie chce, aby wyszła na światło dzienne. Czy Rylee dotrze do serca Coltona ?

-Pamiętaj, co ci zawsze powtarzałam: nie angażuj się w zatrzymanie kogoś, kto nie przejąłby się, gdyby cię stracił.

Zakończenie pierwszej części mnie zmiażdżyło. Gdy w końcu się pozbierałam i sięgnęłam, po drugi tom tej serii nie spodziewałam się, że autorka zaserwuje nam od nowa dawkę sprzecznych emocji. W książce znajdziemy seks, miłość, tajemnice, rozstania, powroty. Wszystko, co gra w książce idealnie. Już teraz nie mogę,doczekać się aż sięgnę po kolejny tom i mam nadzieje, że stanie się to już niebawem.

Pamiętaj o jednym: jesteś niesamowita, Rylee. Jeśli on tego nie widzi... jeśli nie widzi tego wszystkiego, co masz do zaoferowania w łóżku i poza łóżkiem, to niech spierdala razem z rumakiem, na którym przyjechał.


Prawo do mówienia mi, co mam robić, straciłeś w chwili, gdy się z nią przespałeś - szydzę. - Poza tym mówiłeś, że podoba ci się mój tyłek... Możesz go sobie pooglądać, gdy będę odchodziła, bo więcej go nie zobaczysz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz