Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 28 września 2016

[PRZEDPREMIEROWO] Dziecko wspomnień - Steena Holmes

Tytuł : Dziecko wspomnień 
Tytuł oryginalny : The Memory Child 
Autor : Steena Holmes 
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 7 październik 2016
Liczba stron : 240
Egzemplarz : recenzencki 

" Brian jest zachwycony, gdy dowiaduje się, że jego żona Diana jest w ciąży. Pora na dziecko nie jest jednak najlepsza – Diana właśnie otrzymała awans w pracy, a Brian musi jechać do Londynu pomóc przy otwieraniu nowego biura.
Rok później Diana nie potrafi sobie wyobrazić życia bez swej pięknej córeczki Grace. Bije się z myślami, czy wracać do pracy – tak niechętnie zostawia dziewczynkę samą. Sprawy komplikuje to, że Brian musiał zostać w Londynie na dłużej, niż wcześniej przewidywali. Kiedy Diana zaczyna zauważać dziwne zachowanie najbliższych, uświadamia sobie, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje. Czyżby chodziło o straszne, niewyjaśnione do tej pory zdarzenia z przeszłości? "

Gdy dostałam tą książkę zaciekawił mnie tytuł , później w oczy rzuciła mi się bardzo ładna niebieska okładka z dzieckiem. Nie czytałam nawet opisu z tyłu tylko od razu sięgnęłam po tą książkę , aby poznać jej treść. 

Nie wiedziałam czego się spodziewać , chłonęłam każdą stronę i zastanawiałam się do diabła jak to wszystko się skończy. I zakończenie wzbudziło we mnie takie emocje , że nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Nadal mam dużo rozważań jeśli chodzi o tą powieść i pewnie na długo zostanie w mojej pamięci. 

Książka opowiada nam historię małżeństwa z długim stażem. Mają oni wszystko czego mogli by pragnąć. Fantastyczny dom , pracę która cały czas się rozwija , przyjaciół. Brakuje tylko dziecka. Kiedy Diana zachodzi w ciążę jej mąż nie może posiąść się ze szczęścia , niestety kobieta boi się , rozważa aborcję gdyż nie chce aby straszliwa historia z jej życia znowu się przydarzyła tym razem jej samej. Z czasem jednak kobieta oswaja się z myślą dziecka , niestety wtedy komplikuje się inna sprawa w jej życiu. Brain musi wyjechać do Londynu dopilnować zajęć firmy w której jest Prezesem. Mija rok a mężczyzna nie wraca. 

Końcówki książki nie planuje wam zdradzać , gdyż to jest najlepsze w tej książce. Nie wiemy jak ona się zakończy , dlatego tak bardzo chcemy ją przeczytać i dowiedzieć się wszystkiego. 

Ja jak najbardziej polecam tą powieść i myślę , że czytelnik nie zawiedzie się na niej. Polecam nie czytać recenzji przed przeczytaniem książki , gdyż jeśli dowiemy się jakie będzie zakończenie książka całkowicie straci w naszych oczach , albo nie będziemy chcieli jej przeczytać. 


1 komentarz:

  1. Gdybym przeczytała tylko opis tej książki nie wiem czy bym się na nią skusiła. Nie wyjawiłaś też zbyt wiele, ale zainteresowałaś mnie, zwłaszcza tą końcówką, więc może kiedyś po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń