Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 27 września 2016

Zbuntowani - C.J.Daugherty

Tytuł : Zbuntowani 
Tytuł oryginalny : Resistance 
Autor : C.J.Daugherty
Seria : Wybrani 
Tom : 4
Wydawnictwo : Otwarte
Data wydania : 22 października 2014
Liczba stron : 440
Egzemplarz : biblioteczny 

" Po ataku Nathaniela szkoła staje się miejscem paranoicznym – jest w niej więcej strażników niż uczniów. Ceną za bezpieczeństwo podopiecznych jest ich wolność.Zdesperowana Allie zrobi wszystko, by powstrzymać podstępnego wroga. Zgadza się nawet na udział w niebezpiecznych nocnych misjach zorganizowanych przez Lucindę. Carter i Sylvain są gotowi walczyć u jej boku. Obaj ją kochają, lecz dziewczyna musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu. Żaden z nich nie będzie czekać wiecznie. " 

Allie musi opuścić szkołę aby była bezpieczna. Lucinda wysyła z nią Rachel , niestety dziewczyny cały czas muszą zmieniać miejsce pobytu i ukrywać się przed światem. Gdy poza szkołą nie jest bezpieczne wracają do szkoły. Niestety tam już nic nie jest takie samo. Uczniów nie ma prawie w ogóle , ale za to na każdym kroku możemy dojrzeć ochronę. Szpieg Nathaniela nadal nie został jeszcze zdemaskowany. Lucinda jest na przegranej pozycji a Nathaniel coraz bliżej przejęcia władzy w Orionie. Czy uda mu się zakończyć wszystko raz na zawsze ?

,,Nikt nigdy nie jest do końca bezpieczny - przypomniała sobie. - Bezpieczeństwo to iluzja, kłamstwo, które powtarzamy, żeby łatwiej było nam się pogodzić z naszym bardzo niebezpiecznym życiem." 

Jak przez pierwsze tomu przebrnęłam jak burza tak ten dłużył mi się strasznie. Pierwsza połowa książki nie dawała za wygraną i czasami musiałam zaczynać od początku wątek aby odnaleźć się w całej historii. Brakowało mi akcji i czegoś co zachęciło by mnie aby zatracić się bez pamięci. Na szczęście w drugiej połowie książki wróciły zagadki i akcja zaczęła się rozwijać przez co czytało się już wszystko o wiele lepiej. 

W książce mamy nowych bohaterów , ale podoba mi się również metamorfoza u naszych stałych przyjaciół. Podoba mi się postawa Rachel która stara się ze wszystkich sił pomóc szkolę. Zakończenie wstrząsnęło mną bardzo. Mam nadzieje , że uda mi się sięgnąć po ostatni tom i rozwieje swoje wątpliwości. I oby autorka dobrze zakończyła tą serię bo naprawdę mi się spodobała. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz