Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 20 stycznia 2017

Art & Soul - Brittainy C. Cherry

Tytuł : Art & Soul 
Tytuł oryginalny : Art & Soul 
Autor : Brittainy C. Cherry 
Wydawnictwo : Filia 
Data wydania : 16 marca 2016
Liczba stron : 392
Egzemplarz : recenzencki 

" W szkole średniej byłam młodą, niepozorną artystką.Nie zauważano mnie. Pomijano. Olewano.
Teraz jestem Arią Watson... „Tą” dziewczyną.Jedna zła decyzja i zostałam zauważona – przypięto mi etykietkę puszczalskiej. Zostałam zdzirą.Śmieciem.I już nigdy nie będę niewidzialna.Szczególnie dla Leviego Myersa. Był dziwnym chłopakiem o pięknej duszy, który zaakceptował i zrozumiał ukrytą w moim wnętrzu zbolałą dziewczynę.Nie planowałam się zakochać. Jednak czy mogłam oprzeć się jego obietnicom? Przebaczeniu? Przyszłości, o której już prawie przestałam marzyć?Byliśmy rozbici. Poznaczeni bliznami. Byliśmy dziwni i piękni zarazem.Byliśmy dwiema zagubionymi duszami, które trzymały się jedynej rzeczy mogącej je spoić.Siebie nawzajem. "

Książka, po którą sięgałam z przekonaniem, że będzie to coś oryginalnego i niepowtarzalnego. Nie zawiodłam się tak do końca. Ale powiem wam, że spodziewałam się czegoś innego. Fabuła nieco zasłodzona, aż momentami nie chciało mi się czytać. Porusza jednak bardzo istotny temat, o którym warto czytać. Książka do przeczytania na jeden wieczór, ale i tak bardziej cenie sobie serię żywioły.

Osoba, która nigdy prawdziwie nie utraciła siebie, nigdy również prawdziwie siebie nie odnajdzie.

Aria — Art to skryta niepopularna dziewczyna, która przez błąd w swoim życiu zachodzi w ciąże. Ludzie postrzegają ją jako osobę puszczalską i na każdym kroku ją poniżają. Jedynie jej przyjaciel Simon i nowo poznany chłopak Leviego. Chłopak zostawia wszystko i zaczyna nowe życie z ojcem. Nie wie ile wycierpi przez to wszystko i że to, co dobre może okazać się zabójcze.

Problem z przeszłością, a nawet z przyszłością polega na tym, że one teraz nie istnieją. Jeśli zbyt mocno skupimy się na tym, co było, lub zbyt intensywnie będziemy myśleć o tym, co będzie, przegapimy nasze obecne pragnienia, rzeczy, które chcemy tu i teraz.

Książka, o której szybko się zapomina. Co prawda jest to miła i przyjemna książka, ale nic niewnosząca do życia. Jest trochę dramatyzmu w całej tej książce. Choroba, ciąża nadają jakiś obraz pewnym. Mimo wszystko warto przeczytać tę powieść. Nie jest to zła książka.

...moje serce wierzyło w spokojny, prosty rodzaj miłości. W miłość, która została stworzona przed czasem, większą niż nałożone na nas ograniczenia. W miłość, której nie hamował wiek, która nie miała barier, która dotyczyła jedynie dusz dwoja ludzi. Moje serce nie pozostawiało mi wyboru. "Kochaj otwarcie", szeptało. "Kochaj bezwarunkowo", błagało. "Kochaj mimo trudności", uczyło. "Kochaj w tej chwili".


1 komentarz:

  1. Powiem szczerze, że również ta propozycja nie zostanie w mojej pamięci na długo, chociaż książka jakiś urok w sobie ma.
    zapraszam również do siebie, że znajdziesz jakieś propozycje, które Ci się spodobają

    https://miedzywersami123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń