Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 7 stycznia 2017

Powietrze , którym oddycha - Brittainy C. Cherry

Tytuł : Powietrze, którym oddycha 
Tytuł oryginalny : The Air He Breathes'
Autor : Brittainy C. Cherry 
Cykl : Elements. Żywioły
Tom : 1
Wydawnictwo : Filia 
Data wydania : 20 lipca 2016
Liczba stron : 400 

" Ostrzegano mnie przed Tristanem Colem.
„Trzymaj się od niego z daleka”, mówili.
„Jest okrutny”.
„Jest zimny”.
„Życie go nie oszczędzało”.

Łatwo skreślić człowieka na podstawie jego przeszłości. Właśnie dlatego łatwo dostrzec w Tristanie potwora.Ale ja nie potrafiłam tego zrobić. Zaakceptowałam spustoszenie, które w nim panowało. Sama czułam się bardzo podobnie.
Oboje wypełnieni pustką.
Oboje szukający czegoś innego. Czegoś więcej.
Oboje pragnęliśmy poskładać roztrzaskane fragmenty naszej przeszłości.
Może wtedy moglibyśmy nareszcie przypomnieć sobie, jak się oddycha. "

Czasami, gdy widzę jakąś książkę to po prostu nie potrafię przejść obok niej obojętnie. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką, ale już mogę śmiało powiedzieć, że nie ostatnie. Długo zbierałam się do napisania tej recenzji, bo kompletnie nie wiedziałam co mam o niej sądzić i jak napisać składną recenzję aby nie zdradzić najistotniejszych szczegółów.

Żadna bratnia dusza nie opuszcza tego świata samotnie; zawsze zabiera ze sobą kawałek tej drugiej.

Elizabeth poznajemy już od pierwszych stron książki, jest to kobieta samotnie wychowująca swoją córkę, której mąż zginął w wypadku samochodowym. Kobieta mieszka z matką, ale postanawia wrócić do swojego domu i zacząć żyć od nowa. Poznaje ona Tristana mężczyznę, którego reputacja jest nadszarpnięta i wszyscy mają go za największego drania w mieście. Jednak kobieta nie umie przejść obok niego obojętnie i stara się nawiązać z mężczyzną bliższą relację. Tristan Cole też w swoim życiu przeszedł naprawdę wiele. W wypadku samochodowym stracił żonę i synka. Zamknął się w sobie i nie umie znaleźć drogi powrotnej do życia. Czy tych dwoje się uratuje ? Czy mroczna tajemnica, która wisi w powietrzu zniszczy wszystko co dobre ?

Sprawiał, że śmiałam się w świecie, który doprowadzał mnie do łez.

Czasami potrzebuje odskoczni od mocnych książek i sięgam po pozycje lżejsze, które chwytają mnie za serce. Taka właśnie jest ta historia. Wzruszająca, poruszająca i naprawdę dobrze napisana.  Powietrze, którym oddycha  jest to pierwszy tom serii  Żywioły , która jest naprawdę dobrze zapowiadającą się serią.

Magia zawarta jest w chwilach. W delikatnym dotyku, lekkich uśmiechach, cichych słowach. Magia jest w życiu dniem dzisiejszym, w oddechu, w szczęściu. Mój chłopcze, magia jest w miłości.

 Powietrze, którym oddycha  to książka, która chwyta za serce i nie puszcza. Na pewno o niej nie zapomnę, bo jest to historia o, której warto pamiętać. Książka skłania nas jednak do wielu refleksji, dlatego trzeba czytać ją z wielkim zaangażowaniem. Oczywiście bardzo polecam tę powieść i już niedługo recenzja drugiego tomu serii  Żywioły .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz