Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 30 stycznia 2017

[PRZEDPREMIEROWA]Dręczyciel - Penelope Douglas

Tytuł : Dręczyciel
Tytuł oryginalny : Bully 
Autor : Penelope Douglas
Cykl : Fall Away 
Tom : 1
Wydawnictwo : EditioRed
Data wydania : 15.02.2017
Liczba stron : 305
Egzemplarz : recenzencki 

Tate i Jared znali się od dzieciństwa. Łączyła ich przyjaźń, byli sobie bliscy. Wszystko się zmieniło, gdy oboje mieli czternaście lat. Z dnia na dzień Jared zaczął dręczyć Tate — bez wyraźnego powodu. Upokarzał ją, poniżał, robił wszystko, aby zrujnować jej życie. Im bardziej Tate schodziła mu z drogi, tym bardziej sadystycznie ją prześladował. Wreszcie Tate uciekła na rok do Paryża. To ją odmieniło: przestała być przerażoną, zaszczutą dziewczynką, stała się młodą, pewną swojej wartości kobietą. Stała się silna, bardzo silna i zdecydowana. I postanowiła, że nie pozwoli więcej się dręczyć. Wreszcie była gotowa podnieść głowę i nie cofać się przed swoim prześladowcą. Wiedziała, że nie będzie łatwo. Gdy przyjaciel staje się wrogiem, ma ogromną przewagę. Zna wszystkie sekrety, lęki, myśli swojej ofiary i wie, co zaboli najmocniej.
Dlaczego Jared stał się prześladowcą Tate? Jakie tajemnice skrywa? Możesz się tylko domyślać mrocznej przeszłości i niezagojonych ran, tych przerażających zdarzeń, które wszystko skomplikowały... " 

Czasami w życiu dzieją się rzeczy, których normalny człowiek nie umie przeboleć w samotności. Staje się agresywny i za wszelką cenę chce odepchnąć od siebie osoby, które kocha. Nie wiem jak bardzo byśmy się starali nie jesteśmy wstanie pomóc takiej osobie , gdy on sam nie chce otrzymać pomocy.

Płakałam przez ciebie już niezliczoną ilość razy - uniosłam ku niemu powoli środkowy
palec i zapytałam.
- Wiesz co to jest?- poklepałam środkowym palcem kąt mego oka.
- To ja,ocierająca ostatnią łzę, jaką dostaniesz.

Głównymi bohaterami książki jest Tate oraz Jered niegdyś przyjaciele teraz śmiertelni wrogowie. Wszystko zmieniło się, gdy dziewczyna wyjeżdża na rok do Francji. Gdy wraca okazuje się , że Jered zmienił stosunek co do niej. Dziewczyna jednak aby mu zaufać musi poznać jego wszystkie tajemnice, które chłopak skrywa po wizycie u swojego ojca. Tate po roku stała się waleczna i nie pozwoli sobą pomiatać. Natomiast Jered za wszelką cenę będzie chciał aby dziewczyna ponownie mu zaufała i się do niego zbliżyła. Trzeba sobie zadać natomiast jedno pytanie, czy miłość zwycięży wszystko ?

-Powiedziałam nie.
-Ale dziecko potrzebuje ojca!-zawył.
Serce zamarło mi na jego słowa. O mój Boże. Nie,nie,nie....

Nie słyszałam nigdy o tej autorce, ale po przeczytaniu  Dręczyciela  mogę śmiało powiedzieć, że będzie moją kolejną ulubioną autorką. Styl pisania jest przyjemny i nie męczący, wciąga od pierwszych stron. Gdy przeczytałam pierwszy rozdział książki to wiedziałam , że przepadłam i chce więcej. Cieszę się tylko, że była to sobota i nie musiałam rano wstać, bo gdy zaczęłam czytać wieczorem to odeszłam dopiero jak przeczytałam ostatnią stronę. Mam nadzieje, że wydawnictwo szybko wyda dalsze części tej serii, na które czekam z niecierpliwością. Książka nie jest tylko dla kobiet, myślę, że starsza młodzież również zatraci się bez pamięci. Polecam z całego serca każdemu.


Byłeś moją burzą, moją chmurą gradową, moim drzewem w ulewie. Kochałam te wszystkie rzeczy i kochałam ciebie. Ale teraz? Jesteś jak pieprzona susza. Myślałam, że palanci jeżdżą tylko niemieckimi samochodami, ale okazało się, że dupki w Mustangach też mogą zostawić blizny.



Czy nie nadeszła pora, byś zaczęła walczyć?



2 komentarze:

  1. Ja też nie znam tej autorki ale książka mnie zachęca. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie czekam na tą książę i powiem szczerze, że już nie mogę się doczekać kiedy ją dostanę. Po opisach widzę, że jest to książka inna niż wszystkie, bo skoro ją dręczył to musiał mieć jakiś powód. Mam nadzieje, że nie jest przewidywalna, bo jednak lubię był zaskakiwana ;)

    https://miedzywersami123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń