Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 29 sierpnia 2020

Tylko bądź przy mnie - Laura Kneidl

Tytuł: Tylko bądź przy mnie
Tytuł oryginalny: Verliere mich. Nicht.
Autor: Laura Kneidl
Cykl: Jednak mnie kochaj
Tom: 2
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 22.01.2020
Liczba stron: 440
Egzemplarz: recenzencki


"Nawet po dramatycznym rozstaniu Sage nie może zapomnieć o Luce, bez względu na to, jak bardzo się stara. Każdego dnia odczuwa jego brak. Ale wtedy on pojawia się nagle u jej drzwi i prosi, by wróciła. Czy pomimo tego wszystkiego, co zaszło między nimi, mają szansę na nowy początek?"

Jest to drugi tom serii, którą polecam czytać po kolei, ponieważ tomy są ze sobą ściśle powiązane. Opis na okładce również bardzo dużo zawiera spojlerów do tomu pierwszego, także nie czytajcie go pod żadnym pozorem.

W tej części mogą pojawić się spojlery do tomu pierwszego, także czytasz ten fragment na własną odpowiedzialność !!

Sage postanawia rozstać się z Luca Iiucieka z domu jego rodziców. Chce w ten sposób chronić chłopaka oraz swoją młodszą siostrę, przed ojczymem, który molestował ją, gdy była dzieckiem. Przez to Sage bardzo boi się mężczyzn. Ma problemy z wychodzeniem z domu, gdzie są duże skupiska ludzi. Jednak kobieta bardzo kocha Luce i nie potrafi przechodzić obok niego obojętnie, nie pomaga również fakt, że przyjaźni się z jego siostrą. Kobieta bardzo mocno chroni swoją tajemnicę i gdy prawda wyjdzie na jaw, wszystko może się zmienić.

To już koniec spojlerów, teraz śmiało możesz już czytać resztę tej recenzji.!!

“Tylko bądź przy mnie to książka tak naładowana emocjami, że czytelnik ma wrażenie, że miejscami jest ich po prostu za dużo. Ja pokochałam bohaterów, bardzo kibicowałam im w ich krętej drodze do szczęścia. Jestem zadowolona z zakończenia tej historii, i na pewno chętnie poznam inne powieści spod pióra autorki.


Tak, zraniliśmy się. Niezależnie jednak, czy się z nim kłóciłam, czy przestawałam z nim rozmawiać, kochałam go i nigdy go nie zapomnę.






15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o książce, chyba nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam poprzedniej części, więc trudno mi się wypowiedzieć i o tej. Na razie nie skuszę się na tę serię, gustuje w innych gatunkach :p

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdanie jest bardzo utożsamiające że aż musiałam sobie zapisać. Ciekawa jestem tej książki, czy była by dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle mi się ta seria przewija, albo nowa książka autorki. Na razie jednak mnie do niej nie ciągnie. Może w przyszłości zmienię zdanie i po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mocne emocjonalne zaczytanie, w ciepłych barwach zakończenie wakacji, na przekór deszczowi za oknem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś książka nie przemawia za mną. Ale może spróbuje ja przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję sięgnąć po ten cykl. ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się wcześniej z tą książka i poprzednim tomem chyba też nie. Nie do końca jestem przekonana czy to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie jeszcze bardziej to tej książki,bo już sam tytuł mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  10. O, lubię takie książki naładowane emocjami! Zawsze coś po sobie zostawiają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie. Na razie mam co czytać, ale zapiszę sobie tytuł tego cyklu i może sięgnę po niego w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaiłam się już na pierwszy tom, ale jakoś nie mogłam znaleźć czasu na niego. Może teraz, jesienią, kiedy dni stają się krótsze, sięgnę po pierwszy i drugi tom tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka do mnie nie przemawia, ale wiem komu ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę nadrobić tą serię autorki, bo Someone jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Autorka lubi poruszać trudne tematy... Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń