Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 26 marca 2021

Pokusa - Edyta Folwarska

 

Tytuł: Pokusa 

Autor: Edyta Folwarska 

Wydawnictwo: Pink Book

Data wydania: 24.02.2021

Liczba stron: 192

Egzemplarz: własny 

Inez zawsze chciała być jak Carrie Bradshaw z serialu „Seks w wielkim mieście” – mieć szafę pełną markowych butów, świetną pracę i przystojnego faceta. Zamiast tego jeździ rozklekotanym starym autem, wynajmuje małe mieszkanie z jedyną przyjaciółką, którą ma, i chwilowo jest bezrobotna. Kiedy, śpiesząc się na rozmowę o pracę w prestiżowym wydawnictwie, przez nieuwagę wjeżdża w czarne porsche panamera, myśli, że nic gorszego już jej nie spotka. Myli się. Właścicielem auta wartego pół miliona złotych jest bardzo przystojny i bardzo arogancki mężczyzna, który od razu postanawia uprzykrzyć jej życie. Ale z Inez, córką rybaka marzącą o karierze w Warszawie lepiej nie zadzierać…

O serii Pink Book było ostatnio bardzo głośno, widziałam te książki wszędzie. Na Instagramie, w gazecie, dosłownie wyskakiwała mi z lodówki. Jeśli jeszcze ktoś o niej nie słyszał, to jest to kolekcja książek, wydawana co kilka tygodni, mają mniejszy format (ale większy od kieszonkowego), są cieniutkie i czyta się je błyskawicznie. Ja oczywiście jako wielka fanka romansów nie mogłam sobie odpuścić kupienia tych książek. Dzisiaj opowiem wam o jednej z nich, czyli Pokusie od Edyty Folwarskiej. Jesteście ciekawi czy będzie miłość? Zapraszam do dalszej recenzji. 

Książka jest napisana w stylu jak kiedyś harlequiny, które czytała moja mama. Jednak mi to nie przeszkadzało, podobało mi się takie rozwiązanie i czytanie szło naprawdę bardzo dobrze. Jak w dobrym romansie muszą być dwie osoby, kobieta - Inez, oraz mężczyzna- Filip, którzy od początku książki mają ze sobą problem. Jednak mimo wszystko coś ich do siebie przyciąga. Nie chce zdradzać, o czym jest ta książka, ponieważ opis zdradza już, aż za dużo. 

" Pokusa" to książka, która niezmiernie mi się podobała. Nie znam twórczości Pani Edyty, jednak Inez i Filip to są bohaterowie, których po prostu nie da się nie lubić, W książce mamy wiele wątków, intrygę oraz oczywiście romans i seks. Poznajemy, jak wygląda, życie dziennikarki, zwiedzamy razem z naszymi bohaterami piękne miejsca na świecie. Książka ma 190 stron i czytałam ją niecałe 2 godzinki. Także są to książeczki na jedno posiedzenie, bo nie można się od niej oderwać. Ja już zamówiłam kolejne dwie książki z tej serii. A już niedługo opowiem wam o innej książce z Pink Book mianowicie "Dziedziczce" od Kasi Haner. 


17 komentarzy:

  1. Siostra czytała dwie książki z tej serii i uznała lekturę za udaną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycja na książkową przygodę w ciepłych i lekkich klimatach, na chwilę czytelniczego zapomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie mama czytała romanse, a u mnie tata kryminały, zaraziłyśmy się od nich sympatią do tych gatunków literackich. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdaje się być to przyjemna i lekka lektura, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj nie sięgam po tego typu książki, ale ta na pewno znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio faktycznie głośno się zrobiło o serii Pink Book. Mam w planach tę książkę i myślę, że niedługo uda mi się ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To był mój pierwszy raz z twórczością Edyty Folwarskiej i przyznam, że bardzo przyjemnie mi się spędzało czas z tą książką. Historia lekka i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. chociaż moja mama zaczytywała się w harlekinach i mieliśmy całą serię o ludziach lodu to ja jakoś nigdy nie skusiłam się na ten rodzaj literatury

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej książki i nie słyszałam o tej serii. Napisałaś, że książka jest pisana jak stare harlequiny - czyli jak? Prosto? :). Czasami i ja lubię sięgnąć po takie lekkie książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przeczytam tą książkę, myślę że ona będzie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią oderwę się trochę od tego świata, w którym nie bardzo można podróżować gdzie i kiedy się chce, by przemierzać świat z dziennikarką i przeżywać jej uniesienia miłosne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję poznać inną książkę tej autorki i tę też niedawno czytałam i bardzo mi się podobała. Czekam na kolejne części tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej powieści, to prawda wyskakują z lodówki. Taka promocja jest czasem trochę gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że ci się podobała. Może sama kiedyś ją przeczytam.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja właśnie jestem w trakcie czytania tej książki i jak na razie całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Potrzebuję aktualnie odpocząć trochę od romansów, więc nie mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej serii, ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń