Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 8 sierpnia 2014

Anielska pomyłka - Kowalczyk-Hoyer Barbara

Tytuł : Anielska pomyłka
Autor :  Kowalczyk-Hoyer Barbara
Wydawca : Novae Res
Data premiery : 30-01-2013
Ilość stron : 220

Pewien anioł popełnił błąd, zapomniał o jednym niewielkim zamówieniu… 
Maja Barska, piękna i inteligentna kobieta po czterdziestce, spędza rodzinne Święta Bożego Narodzenia w alpejskiej wiosce. W drodze na wigilijną pasterkę zauważa człowieka, który do złudzenia przypomina jej pierwszego męża Paula –austriackiego naukowca. Problem w tym, że Paul zginął w katastrofie lotniczej dziewiętnaście lat temu. Wrażenie jest jednak na tyle silne, że Maja nie może oprzeć się pokusie odszukania tego człowieka.
Zagadka, na którą natrafi, na zawsze odmieni jej życie. 








Kurcze ciężko mi pisać o tej książce bo do końca sama nie wiem co mam o niej myśleć ... Sama bym chyba po nią nie sięgnęła , ale że leżała na stole u mojej mamy to postanowiłam po nią sięgnąć.

Po przeczytaniu książki mogę powiedzieć że autorka powieści bardzo fajnie połączyła rzeczywistość i fantastykę w jednym Powieść pokazuje nam że nie wszystko jest takie jakie może nam się wydawać. Wszystko zapisane jest gdzieś w gwiazdach , każdy ma jakiś swój scenariusz tylko człowiek nie ma o tym pojęcia. Nikt nie zna daty swojej śmierci , czy gdzieś na świecie nie ma jakiegoś sobowtóra.

Opowieść książki należała raczej do zwyczajnych - są ludzie i są anioły. Anioły kierują naszym życiem , czasami popełniają błędy.

Bohaterka książki traci swojego męża Paula Romera oraz swoją córeczkę ! Do wypadku doszło w katastrofie lotniczej. Maja długo nie mogła pozbierać się po stracie swoich bliskich, w cierpieniu pomagał jej przyjaciel jeszcze z czasów szkolnych Michał. Maja z czasem wyszła ponownie za mąż i urodziła Michałowi dwójkę dzieci.

Opowieść zaczyna nabierać pazura gdy Maja w czasie pasterki w górach zobaczyła swojego zmarłego męża. Postanawia go odnaleźć i dowiedzieć się prawdy... Co z tego wyniknie ? Przeczytajcie książkę ;)

Książkę czyta się lekko i szybko potrafi wciągnąć i przeczytać ją jednym tchem , mi zajęło to niecałe 2 godziny ;)

Zaskoczeniem dla mnie było zakończenie , zaskoczyło mnie i w jakimś stopniu usatysfakcjonowało. Książka porusza wyobraźnie i pod koniec można powiedzieć nawet zaciekawiła ;)

Moja ocena : 5/10


Zaczytana Marzycielka <3





1 komentarz:

  1. Jakoś nie jestem do tej książki zbytnio przekonana. Może dlatego że ostatnio sięgam po nieco inną literature :-)

    OdpowiedzUsuń